CUK Ubezpieczenia wprowadził CUK Direct dla Agenta – narzędzie umożliwiające pośrednikom konkurowanie w przestrzeni cyfrowej oraz tworzenie nowych rynków sprzedaży ubezpieczeń. Inspiracją do jego wdrożenia były zmiany na rynku i rosnące znaczenie zdalnej obsługi.
– Klienci coraz chętniej poszukują opcji profesjonalnego doradztwa ubezpieczeniowego, połączonego z możliwością samodzielnego kupna polisy po spotkaniu z doradcą. CUK Direct dla Agenta zabezpiecza te obszary i jest przepustką do nowoczesnej sprzedaży ubezpieczeń. Dzięki aktualizacjom i nowym funkcjonalnościom agenci CUK mogą w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży online i zwiększyć sprzedaż – podkreśla Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce CUK Ubezpieczenia.
CUK Direct dla Agenta zawiera rozwiązania, które umożliwiają agentom efektywne wykorzystanie potencjału obsługi zdalnej, m.in. specjalną stronę internetową agregującą indywidualne linki do produktów ubezpieczeniowych CUK. Dzięki temu w codziennej pracy agenci oszczędzają czas i zyskują łatwy dostęp do pełnego wachlarza najważniejszych polis. Z wykorzystaniem systemu WebCUK mogą też automatycznie przesłać klientom na wskazany adres email z przygotowaną ofertę lub wybraną polisę bez konieczności przygotowywania specjalnej wiadomości czy kopiowania linków. Każda zakupiona w ten sposób polisa zostanie przypisana w 100% do agenta.
Klienci mogą też samodzielnie kupować produkty ochronne w Aplikacji CUK i Strefie Klienta – mobilnych systemach wspierających w zakupie, wznawianiu i zarządzaniu polisami. Agent, który jest przypisany w tych narzędziach otrzymuje prowizję oraz utrzymuje klienta w swoim portfelu. Klient poszukujący kontaktu z agentem znajdzie tam również bezpośrednie dane kontaktowe do swojego opiekuna.
W CUK Direct dla Agenta wprowadzono też automatyczne wznowienia. Ta funkcjonalność zapewnia klientowi możliwość szybkiego wznowienia w tym samym towarzystwie OC komunikacyjnego wraz z dodatkami, ubezpieczeń rowerowych oraz NNW Szkolnego. Prowizje z tych transakcji zostaną przypisane pośrednikom, którzy zawarli polisę pierwotną w 100% zgodnie z zasadami OmniCUK.
– Mamy świadomość, że cyfrowa socjalizacja klientów będzie postępować. Właśnie z tego powodu edukujemy agentów w zakresie wykorzystania przestrzeni social mediów jako atrakcyjnego obszaru sprzedażowego. Wiemy też, jak ważna jest przyjazność rozwiązań, dlatego proponowane narzędzia są przede wszystkim testowane pod kątem telefonów i zgodności z trendem mobile first – dodaje Marcin Dyliński.
Więcej na temat nowego rozwiązania w najnowszym wydaniu „Gazety Ubezpieczeniowej” (25/2003 z 19 czerwca) w wywiadzie Aleksandry E. Wysockiej z Marcinem Dylińskim „CUK Direct dla Agenta pozwala agentom sprzedawać zdalnie” oraz w programie #ubezpieczeniowyLIVE „Jak działa CUK Direct dla agenta?”, który odbędzie się 27 czerwca w godz. 13.00–14.00.
(AM, źródło: Brandscope)
POBIERZ | SUBSKRYBUJ W APPLE PODCASTS | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY