27 marca 2021 r. odbyła się gala wręczenia Asów Sprzedaży Sieci Własnej i Contact Center – w tym roku wyjątkowo w formie eventu online. Multiagencja CUK Ubezpieczenia nagrodziła najlepszych doradców klienta w kilku kategoriach.
Jaki jest przepis na sukces i jak zostać najlepszym doradcą? Na to i inne pytania odpowie nikt inny jak właśnie laureaci, czyli Asy Sprzedaży CUK Ubezpieczenia!
Technologiczny świat CUK
Pandemia i związane z nią ograniczenia trwają już ponad rok. Większość z nas odczuwa ogromne zmęczenie nieustannym spędzaniem czasu w domu i restrykcjami dotyczącymi chociażby spotkań. Jednak przestrzeganie obostrzeń jest niezbędne, jeśli chcemy jak najszybciej wrócić do znanej nam sprzed ponad roku normalności.
– Szukaliśmy sposobu, aby mimo wszystko zorganizować coroczny event, podczas którego nagrodzimy naszych najlepszych doradców klienta, kierowników placówek, jak i regionalnych dyrektorów sprzedaży z sieci etatowych, czyli własnej i Contact Center, którzy w 2020 r. osiągnęli najwyższe wyniki sprzedażowe.
Dodatkowo szukaliśmy możliwości, aby podzielić się z pracownikami podsumowaniem roku 2020 i przekazaniem strategii na najbliższe lata. Wiedzieliśmy, że najbezpieczniejszym rozwiązaniem w dzisiejszych czasach jest formuła online. Wydarzenie zorganizowaliśmy w samym sercu Torunia, w CKK Jordanki, które zostało wzbogacone o rozwiązania technologiczne. Zastosowaliśmy ekran led wielkości 40mkw. Mieliśmy do dyspozycji wirtualne studio, a z laureatami nagród łączyliśmy się na żywo. Wszystko to w jakości telewizyjnej dla ponad 500 pracowników CUK Ubezpieczenia – mówi Jacek Byliński, prezes CUK Ubezpieczenia.
Kim jest As Sprzedaży?
To osoba, która w danym roku osiąga najlepsze wyniki sprzedażowe. Odznacza się wzorową postawą doradcy, korzysta w pełni ze wszystkich dostępnych narzędzi, ale przede wszystkim jest opiekunem klienta. Zna doskonale jego wszystkie potrzeby, obawy, otacza go odpowiednią opieką i zapewnia pełną ochronę ubezpieczeniową, w każdej dziedzinie życia.
Jakie dokładnie cechy sprawiają, że jest się najlepszym doradcą klienta?
– Przede wszystkim należy stawiać sobie wysoko cele. Bardzo ważnym elementem są również ambicja oraz wytrwałość w dążeniu do tych celów. W pracy w Contact Center ważnym aspektem jest także cierpliwość, ponieważ nie zawsze oczywiście wszystko wychodzi zgodnie z założonym planem – mówi Arkadiusz Jakubowski, As Sprzedaży w kategorii Najlepszy Doradca Klienta w Contact Center CUK Ubezpieczenia.
Czy istnieje jakiś sposób, żeby zdobyć nagrodę Asa Sprzedaży?
– Przede wszystkim ciężka praca, ale także ogromne zaangażowanie i autentyczność. To właśnie otwiera furtkę pozwalającą nam dotrzeć do klienta i nawiązać z nim relację, które sprawiają, że będzie do nas wracał. To dzięki temu odnoszę sukcesy. Nie ma windy do sukcesu, jest ciężka droga po schodach – mówi Maciej Socha, As Sprzedaży w kategorii Doradca Klienta Sieci Własnej CUK Ubezpieczenia.
Jakie to uczucie stać się Asem Sprzedaży w kategorii Regionalny Dyrektor Sprzedaży?
– Ta nagroda należy się każdemu członkowi mojego zespołu. Od samego początku współpracy kierujemy się zasadą partnerstwa, zaufania, i to właśnie przynosi nam efekty. Właśnie za to bardzo chciałbym podziękować wszystkim doradcom klienta i kierownikom ze Śląska, bo bez was właśnie tej nagrody by nie było – mówi Paweł Smandek, As Sprzedaży w kategorii Regionalny Kierownik Sprzedaży CUK Ubezpieczenia.
Podczas gali Asów Sprzedaży CUK Ubezpieczenia pracownicy mieli również okazję wysłuchać prezentacji z podsumowaniem roku 2020 i strategią na najbliższe lata, wygłoszonej przez prezesa zarządu CUK Ubezpieczenia Jacka Bylińskiego.
Podsumowaniem tematów ze świata technologii i przedstawieniem planów na jej rozwój na najbliższy czas zajął się członek zarządu CUK Ubezpieczenia Przemysław Grabowski.
Galę uświetnił występ gościa specjalnego Jakuba B. Bączka – trenera mentalnego, który skutecznie pomaga ludziom w osiągnięciu sukcesów w świecie biznesu.