CUK Ubezpieczenia: Asy Sprzedaży, czyli najlepsi z najlepszych

0
1627

27 marca 2021 r. odbyła się gala wręczenia Asów Sprzedaży Sieci Własnej i Contact Center w tym roku wyjątkowo w formie eventu online. Multiagencja CUK Ubezpieczenia nagrodziła najlepszych doradców klienta w kilku kategoriach.

Jaki jest przepis na sukces i jak zostać najlepszym doradcą? Na to i inne pytania odpowie nikt inny jak właśnie laureaci, czyli Asy Sprzedaży CUK Ubezpieczenia!

Technologiczny świat CUK

Pandemia i związane z nią ograniczenia trwają już ponad rok. Większość z nas odczuwa ogromne zmęczenie nieustannym spędzaniem czasu w domu i restrykcjami dotyczącymi chociażby spotkań. Jednak przestrzeganie obostrzeń jest niezbędne, jeśli chcemy jak najszybciej wrócić do znanej nam sprzed ponad roku normalności.

Szukaliśmy sposobu, aby mimo wszystko zorganizować coroczny event, podczas którego nagrodzimy naszych najlepszych doradców klienta, kierowników placówek, jak i regionalnych dyrektorów sprzedaży z sieci etatowych, czyli własnej i Contact Center, którzy w 2020 r. osiągnęli najwyższe wyniki sprzedażowe.

Dodatkowo szukaliśmy możliwości, aby podzielić się z pracownikami podsumowaniem roku 2020 i przekazaniem strategii na najbliższe lata. Wiedzieliśmy, że najbezpieczniejszym rozwiązaniem w dzisiejszych czasach jest formuła online. Wydarzenie zorganizowaliśmy w samym sercu Torunia, w CKK Jordanki, które zostało wzbogacone o rozwiązania technologiczne. Zastosowaliśmy ekran led wielkości 40mkw. Mieliśmy do dyspozycji wirtualne studio, a z laureatami nagród łączyliśmy się na żywo. Wszystko to w jakości telewizyjnej dla ponad 500 pracowników CUK Ubezpieczenia – mówi Jacek Byliński, prezes CUK Ubezpieczenia.

Kim jest As Sprzedaży?

To osoba, która w danym roku osiąga najlepsze wyniki sprzedażowe. Odznacza się wzorową postawą doradcy, korzysta w pełni ze wszystkich dostępnych narzędzi, ale przede wszystkim jest opiekunem klienta. Zna doskonale jego wszystkie potrzeby, obawy, otacza go odpowiednią opieką i zapewnia pełną ochronę ubezpieczeniową, w każdej dziedzinie życia.

Jakie dokładnie cechy sprawiają, że jest się najlepszym doradcą klienta?

Przede wszystkim należy stawiać sobie wysoko cele. Bardzo ważnym elementem są również ambicja oraz wytrwałość w dążeniu do tych celów. W pracy w Contact Center ważnym aspektem jest także cierpliwość, ponieważ nie zawsze oczywiście wszystko wychodzi zgodnie z założonym planem – mówi Arkadiusz Jakubowski, As Sprzedaży w kategorii Najlepszy Doradca Klienta w Contact Center CUK Ubezpieczenia.

Czy istnieje jakiś sposób, żeby zdobyć nagrodę Asa Sprzedaży?

Przede wszystkim ciężka praca, ale także ogromne zaangażowanie i autentyczność. To właśnie otwiera furtkę pozwalającą nam dotrzeć do klienta i nawiązać z nim relację, które sprawiają, że będzie do nas wracał. To dzięki temu odnoszę sukcesy. Nie ma windy do sukcesu, jest ciężka droga po schodach – mówi Maciej Socha, As Sprzedaży w kategorii Doradca Klienta Sieci Własnej CUK Ubezpieczenia.

Jakie to uczucie stać się Asem Sprzedaży w kategorii Regionalny Dyrektor Sprzedaży?

Ta nagroda należy się każdemu członkowi mojego zespołu. Od samego początku współpracy kierujemy się zasadą partnerstwa, zaufania, i to właśnie przynosi nam efekty. Właśnie za to bardzo chciałbym podziękować wszystkim doradcom klienta i kierownikom ze Śląska, bo bez was właśnie tej nagrody by nie było – mówi Paweł Smandek, As Sprzedaży w kategorii Regionalny Kierownik Sprzedaży CUK Ubezpieczenia.

Podczas gali Asów Sprzedaży CUK Ubezpieczenia pracownicy mieli również okazję wysłuchać prezentacji z podsumowaniem roku 2020 i strategią na najbliższe lata, wygłoszonej przez prezesa zarządu CUK Ubezpieczenia Jacka Bylińskiego.

Podsumowaniem tematów ze świata technologii i przedstawieniem planów na jej rozwój na najbliższy czas zajął się członek zarządu CUK Ubezpieczenia Przemysław Grabowski.

Galę uświetnił występ gościa specjalnego Jakuba B. Bączka – trenera mentalnego, który skutecznie pomaga ludziom w osiągnięciu sukcesów w świecie biznesu.