Członkowie zarządu CUK Ubezpieczenia oraz reprezentanci poszczególnych działów zakończyli cykl spotkań z franczyzobiorcami, które odbywały się pod hasłem „Postaw na CUK”.
Cykl „Postaw na CUK” umożliwił bezpośrednie spotkanie i stworzył przestrzeń do wymiany wiedzy między partnerami i przedstawicielami zarządu firmy. Spotkania odbyły się w Toruniu, Warszawie i Poznaniu. Wzięło w nich udział ponad 200 osób współpracujących z CUK Ubezpieczenia. Podczas prelekcji zaproszeni goście mieli okazję do zapoznania się ze strategią i celami na najbliższe lata. Sporo miejsca zostało poświęcone także działaniom marketingowym oraz ich wdrożeniu na szczeblu centralnym i lokalnym.
Na podstawie raportu przygotowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń (PIU) poruszane były również trendy w zakresie ubezpieczeń preferowanych przez Polaków w najbliższym czasie. W zakresie zmian prawnych odbyły się osobne panele dotyczące nowej i uproszczonej formy sporządzania umów oraz systemów premiowych.
Istotnym punktem każdego ze spotkań była debata, podczas której uczestnicy mieli możliwość bezpośredniego zadawania pytań w obszarach związanych z bieżącym funkcjonowaniem placówek oraz potrzebami sprzedażowymi.
– Cykl spotkań „Postaw na CUK” pozwolił nam na bezpośrednie rozmowy z naszymi partnerami, którzy na co dzień pracują w terenie. Dzięki temu zyskaliśmy również ogrom wiedzy o potrzebach lokalnych, które z pewnością przełożą się na aktywności w całej grupie. Jest nam niezmiernie miło, z tak licznej frekwencji i zaangażowania, to daje poczucie, że wszystkim zależy na realizacji wspólnej wizji – mówi Jacek Michalski, dyrektor Działu Rozwoju Sieci Zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.
(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)