Głównym celem inicjatywy „CUK i Partnerzy”, rozpoczętego właśnie cyklu spotkań skierowanych do partnerów CUK Ubezpieczenia, jest współpraca i rozwijanie umiejętności.
Cykl „CUK i Partnerzy” będzie odbywał się do końca 2024 roku w wybranych miastach na terenie całej Polski. Jego celem jest zwiększenie sprzedaży i zbudowanie konkurencyjności poprzez wiedzę obsługową, marketingową i produktową. Inicjatywa będzie realizowana we współpracy z przedstawicielami zakładów ubezpieczeń. Spotkania będą również przestrzenią do wymiany doświadczeń i budowania relacji biznesowych.
– Bez względu na formę współpracy z agentami czujemy się odpowiedzialni za wyniki i pragniemy wspierać partnerów w osiąganiu najlepszych rezultatów. Spotkania CUK i Partnerzy to unikatowa okazja do integracji, rozwoju i budowania trwałych relacji biznesowych – mówi Maja Wiatr-Kolasa, dyrektorka Makroregionu Zachód w Departamencie Sprzedaży Sieci Zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.
Uczestnicy spotkań skorzystają z wiedzy i doświadczenia specjalistów w dziedzinie szkoleń. Jeden z bloków poświęcony będzie lepszemu zrozumieniu postaw klientów, które wynikają z osobowości. Eksperci marketingu podzielą się wiedzą na temat wdrażania nowoczesnych rozwiązań, które będą możliwe do wdrożenia od zaraz i pomogą w promowaniu produktów ochronnych na lokalnych rynkach.
Ostatnim elementem będzie możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami towarzystw.
– „CUK i Partnerzy” to nie tylko nauka i rozwijanie umiejętności. To także okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych i budowania trwałych relacji. Wydarzenia odbywają się w przyjaznej atmosferze, w nietuzinkowych miejscach, które dostarczają dodatkowych atrakcji – dodaje Maja Wiatr-Kolasa.
(AM, źródło: CUK)