Allianz postawił na wzmocnienie relacji z multiagencjami

0
633

„Postaw na Allianz” – tak brzmi nazwa najnowszego programu opracowanego przez Allianz Polska. Jego celem jest intensyfikacja współpracy z multiagencjami.

„Postaw na Allianz” to spotkania, materiały i akcje informacyjne wskazujące na atuty ubezpieczeń oferowanych przez firmę oraz na elementy modelu współpracy istotne z punktu widzenia multiagentów. Dotyczą one ubezpieczeń komunikacyjnych, mieszkaniowych, turystycznych oraz ubezpieczenia na życie i zdrowie Twoje Bezpieczeństwo+.

W gościnie u multiagentów

Allianz podkreśla, że we współpracy z największymi multiagencjami Allianz przygotował działania dostosowane do potrzeb niezależnych pośredników. Mają one przedstawić agentom mocne punkty firmy i jej oferty, zachęcając do szerszego uwzględniania ubezpieczeń Allianz w propozycjach przedstawianych klientom. Przykładem takich działań są spotkania w cyklu Allianz Days, konferencje, wizyty w placówkach oraz konkursy i quizy, np. odbywający się 19 października Allianz Day organizowany we współpracy z multiagencją ASF Premium, angażujący kilkadziesiąt jej placówek, czy udział zakładu w spotkaniu z cyklu „CUK i Partnerzy”. W najbliższym czasie Allianz ma w planach udział w cyklu „Śniadanie z Superpolisą” oraz wizyty w placówkach wielu multiagencji w całej Polsce.

Wsłuchując się w głos partnerów

– Od kilku miesięcy intensyfikujemy współpracę z multiagencjami w ramach strategii zakładającej rozwój w kluczowych kanałach dystrybucji. Mówiąc „Postaw na Allianz”, przedstawiamy konkretne argumenty, które są ważne w codziennej pracy multiagentów z klientami. Słuchamy też sugestii naszych partnerów i wdrażamy zmiany ułatwiające ich pracę, a w ślad za tym zwiększające obecność ubezpieczeń Allianz w tym ważnym kanale sprzedaży. Realizację tego podejścia będzie kontynuował Maciej Woliński, nasz nowy dyrektor odpowiedzialny za sieć wyłączną majątkową i multiagencje – mówi Marcin Kulawik, członek zarządu wykonujący obowiązki prezesa TUiR Allianz Polska.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl