W kolejnej edycji Kongresu Asów Sprzedaży CUK Ubezpieczenia wybrał najlepszych agentów z sieci własnej oraz Contact Center. W tym roku wydarzenie miało miejsce w Fabryce Wełny w Pabianicach, gdzie zgromadziło się blisko 200 pośredników z całej Polski.
Agenda wydarzenia obejmowała wystąpienia przedstawicieli zarządu oraz kluczowych menedżerów multiagencji. Zgromadzeni goście poznali podsumowanie wyników z 2023 roku oraz biznesowe prognozy na przyszłość.
– Kongres Asów Sprzedaży to bardzo ważne wydarzenie w CUK, na które zapraszamy doradców oraz kadrę menedżerską sieci własnej oraz Contact Center. Profesjonalizm, nowoczesność narzędzi i nieustanne pozyskiwanie wiedzy sprawiają, że agenci CUK oferują najwyższy poziom usług klientom. Nasze sieci etatowe są ważnym elementem w budowaniu naszej tożsamości rynkowej oraz wyznacznikiem najwyższych standardów obsługi. Kongres to znakomita okazja, żeby podziękować wszystkim za ogrom wykonanej pracy. Jestem dumny, że mogę pracować z tak dobrze przygotowanymi zespołami i cieszę się, że wspólnie świętujemy nasze sukcesy – mówił Jacek Byliński, prezes zarządu CUK Ubezpieczenia.
– Cieszę się, że stwarzamy dla agentów przestrzeń do rozwoju w ramach organizacji. Doceniamy świetne wyniki i z przyjemnością nagradzamy najlepszych. To budujące, że doradcy potrafią wykorzystać szanse i skutecznie obsługują klientów, których staramy się przyciągnąć m.in. poprzez bardzo aktywne działania marketingowe. Jestem przekonany, że synergiczne działania w przyszłości pozwolą osiągać jeszcze lepsze rezultaty – dodał Marcin Dyliński, członek zarządu ds. Marketingu i E-Commerce CUK Ubezpieczenia.
Punktem kulminacyjnym Asów Sprzedaży było wręczenie nagród dla najlepszych doradców, menedżerów i dyrektorów sieci własnej oraz Contact Center, którzy osiągnęli najwyższe wyniki sprzedażowe w 2023 roku. Nagrodą główną dla zwycięzców jest wyjazd do Lizbony.
– Kongres Asów jest wielkim świętem doradców, dyrektorów i menedżerów sieci własnej oraz Contact Center CUK. To właściwy moment, żeby przekazać wszystkim osobom zebranym w jednym miejscu nasze podziękowanie za codzienną pracę. Cieszę się, że tak wielu doradców zostało dzisiaj wyróżnionych. To efekt zaangażowania i profesjonalnego podejścia w obsłudze klientów – podkreśliła Małgorzata Harasimiuk-Grodzka, członkini zarządu CUK Ubezpieczenia ds. Sprzedaży i Rozwoju Sieci.
– Wyniki to rezultat wysokiej jakości pracy i profesjonalnego przygotowania agentów oraz skutecznej współpracy z menedżerami i dyrektorami. Jestem niezmiernie dumna z całego zespołu sprzedaży sieci własnej – dodała Urszula Wójcik-Rosmanowska, dyrektorka sprzedaży sieci własnej CUK Ubezpieczenia.
(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)