Daniel Palak za sterami multiagencji Harpie & Orły Sprzedaży

0
1897

Daniel Palak, dotychczasowy wiceprezes multiagencji Harpie & Orły Sprzedaży, został jej nowym prezesem. Jego poprzedniczka na tym stanowisku, Magdalena Toruń, pozostaje w firmie w roli wiceprezesa i będzie odpowiadać za nowe projekty i rozwój oferty dla agentów.

– Decyzja ta jest uznaniem wspólnie wykonanej pracy ze wszystkimi – pracownikami, agentami, towarzystwami. Dziękuję wszystkim za zaufanie i nie zamierzam zwalniać tempa, mamy dużo planów. pomysłów i nieustający apetyt na ich realizację – powiedział Daniel Palak.

Nowy prezes dołączył do multiagencji z początkiem grudnia 2019 roku, zostając jej wiceprezesem oraz wspólnikiem. W Harpie & Orły Sprzedaży odpowiadał za rozwój sieci agencyjnej oraz narzędzi i rozwiązań wspomagających i usprawniających pracę agentów. Wcześniej związany był z Comperią Ubezpieczenia – jako prokurent oraz dyrektor zarządzający odpowiedzialny był za stworzenie sieci sprzedaży oraz wdrożenie porównywarki Comperia Agent. Pracował również m.in. w PZU i Generali.

– Przez 4 lata od kiedy Daniel odpowiada za sprzedaż, Harpie urosły czterokrotnie, bez fuzji, przejęć, z jednym dyrektorem sprzedaży w terenie i bardzo efektywnym zespołem pracowników w biurze. Organicznie. Wszystko wskazuje na to, że w tym roku przekroczymy 200 mln zł przypisu. Mamy bardzo dobre relacje z agentami i towarzystwami, utrzymujemy stabilną i jedną z najlepszych (o ile nie najlepszą) ofertę prowizyjną dla sprzedawców, a także zapewniamy optymalne procesy obsługi agentów. Powołanie do zarządu Piotra Frankiewicza było kolejnym strzałem w dziesiątkę. Piotr zabezpiecza wszelkie aspekty compliance, operacje i bierze czynny udział w kluczowych decyzjach w firmie. To wszystko przekonało mnie, by Daniel oficjalnie już objął stanowisko prezesa. Jest to adekwatne odzwierciedlenie aktualnej decyzyjności w firmie – powiedziała Magdalena Toruń.

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl