24 października Digital Care, dostawca usług ochrony urządzeń mobilnych, otworzył własny serwis. Inwestycja pod szyldem MTTC Poland jest wynikiem współpracy Digital Care i MTTC, serwisanta urządzeń mobilnych.
Digital Care zapewnia, że uruchomienie serwisu pozwoli zoptymalizować proces naprawy na każdym etapie. W najbliższej przyszłości możliwa będzie też naprawa ekspresowa, dzięki której urządzenie będzie gotowe do odbioru już po 2 godzinach. Klienci Digital Care będą także mogli skorzystać z oferowanych przez serwis usług w trybie walk-in, czyli bez wcześniejszego zgłaszania szkody.
– Stały rozwój Digital Care i szukanie nowych rozwiązań jest wpisane w DNA naszej firmy. Spółka MTTC Poland dołączyła do znajdującego się już w grupie Digital Care autoryzowanego serwisu Apple – iMad. Serwis własny to ważny, ale nie ostatni krok na drodze ku zapewnieniu naszym klientom pełnego spektrum usług skupionych na urządzeniach mobilnych – mówi Aleksander Wistuba, prezes zarządu Digital Care.
(AM, źródło: Digital Care)