Digitalizacja pomogła Prudential Polska w czasie epidemii

0
815

Wdrożenie szeregu rozwiązań cyfrowych umożliwiło Prudential Polska utrzymanie procesów sprzedażowych w czasie pandemii koronawirusa.

– Projekt digitalizacji w Prudential Polska był od dawna wpisany w naszą strategię. Nasze strategiczne i przyszłościowe myślenie sprawdziło się w czasach pandemii, jesteśmy dobrze przygotowani na tak nadzwyczajną sytuację. Szczególnie teraz, gdy klient chce czuć się bezpieczny, podajemy mu pomocną dłoń, zapewniamy pełną i ciągłą ochronę. Ułatwiamy zakup ubezpieczenia czy załatwienie jakiejkolwiek sprawy związanej z ubezpieczeniem bez konieczności bezpośredniego spotkania. Docieramy do naszych klientów za pośrednictwem nowoczesnych i wygodnych narzędzi cyfrowych. Dzięki wielomiesięcznej pracy wielu zespołów digitalizacja sprzedaży była praktycznie gotowa przed epidemią. Zapewniliśmy naszym konsultantom ciągłość pracy, co w obecnych czasach ma niebagatelne znaczenie – mówi Jarosław Bartkiewicz, prezes Prudential Polska.

Sprzedaż odbywa się w pełni elektronicznie. Dokumentacja przesyłana jest e-mailem, zaś spotkania prowadzone są z wykorzystaniem wideokomunikatorów. Dodatkowymi korzyściami są m.in. eliminacja zużycia papieru czy zmniejszenie emisji CO2.

– Uważam, że w Prudential Polska posiadamy najlepszy dla agenta proces sprzedaży, dzięki któremu konsultanci dalej wypełniają swoją misję, efektywnie pracują, co w czasach lęku i obaw jest teraz szczególnie ważne. Oprócz unikalnej oferty ubezpieczeniowej posiadamy również atrakcyjną propozycję rekrutacyjną. Zwłaszcza teraz, gdy inni wstrzymują rekrutację, my jesteśmy gotowi do pracy z tymi, którzy w trudnej sytuacji poszukują dodatkowego źródła dochodu lub nowej ścieżki kariery. Jesteśmy w stanie w pełni bezpiecznie i zdalnie przeprowadzić proces rekrutacji i wdrożenia – mówi Sławek Bełz, dyrektor Sieci Własnej Prudential Polska.

(AM, źródło: Prudential Polska)