„Dla profesjonalistów. Dla Ciebie” – nowa kampania employer brandingowa PZU

0
502

PZU rozpoczął kampanię zatytułowaną „Dla profesjonalistów. Dla Ciebie”. Ma ona zachęcić do pracy profesjonalistów różnych specjalizacji. Akcja jest kontynuacją działań wizerunkowych, które PZU prowadzi na rynku pracy od trzech lat z hasłem „Taka praca ma sens”.

– PZU należy do grona firm, które dysponują wyjątkowymi zasobami wiedzy, danych i doświadczenia. Projekty, w których uczestniczą i które prowadzą nasi pracownicy, są często innowacyjne i unikatowe rynkowo. Wiemy, że pracownicy cenią pracę w PZU za stabilność zatrudnienia i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, którą w wielu obszarach wspieramy możliwością pracy zdalnej w modelu hybrydowym. W obecnych czasach warto też  zaznaczyć, że zwracamy szczególną uwagę na szeroko pojęty dobrostan. Dlatego wypracowaliśmy strategię well-being #DobryStan, której wdrożenie aktualnie  jest jednym z kluczowych dla nas tematów – powiedziała Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami PZU.

– W PZU realizujemy wiele ciekawych projektów marketingowych, które wspierają różne obszary biznesowe. Kampania employer brandingowa to wyjątkowo ciekawy projekt, ponieważ budujemy pozytywny wizerunek PZU jako pracodawcy – powiedział Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.

Wszystkie ujęcia spotu kampanijnego zostały w całości zrealizowane przy użyciu drona wyścigowego FPV, którego pilotem był wielokrotny mistrz Polski w tej dyscyplinie. Nagrania realizowano m.in. w nowym biurowcu, do którego w przyszłym roku zostanie przeniesiona siedziba centrali PZU – ekologicznie zrównoważonym wieżowcu na warszawskiej Woli, w kompleksie Generation Park, spełniającym najwyższe standardy, jeśli chodzi o warunki, komfort i bezpieczeństwo pracy, co potwierdza certyfikat WELL Health-Safety Rating.

Kampania potrwa do końca listopada. Spoty wideo będzie można zobaczyć online oraz w biurowcach biznesu w sześciu największych miastach w Polsce. Będą także wyświetlane na nośnikach na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz Dworcu Głównym w Krakowie, jak również na ekranach w komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje).

(AM, źródło: PZU)