Edward wspiera agentów Inter Polska

0
971

TU Inter Polska zakończyło wdrożenie aplikacji inteligentnego asystenta. Nowe narzędzie pod nazwą Edward wspomaga proces dystrybucji i obsługę leadów sprzedażowych w sieci agentów ubezpieczyciela.

Edward to inteligentny asystent w formie aplikacji mobilnej, który skraca czas poświęcany przez agentów na obsługę klientów. Narzędzie dopasowuje się do istniejącego procesu sprzedaży i pozwala na automatyzację dystrybucji leadów w trakcie obsługi klientów zainteresowanych ofertą.

– W strategii TU Inter Polska jest wdrażanie nowoczesnych narzędzi IT, które mają usprawniać pracę naszych agentów. Od dłuższego czasu szukaliśmy narzędzia, które będzie mogło obsługiwać proces lead-management. Zależało nam na sprawdzonym rozwiązaniu, które będzie mogło być wykorzystywane przez agentów na ich telefonach komórkowych, bez konieczności otwierania komputera. Nie bez znaczenia były też wysokie wymogi związane z przetwarzaniem danych osobowych klientów i sprzedawców. Edward w pełni spełnił te wymagania – mówi Krzysztof Surowiec, dyrektor Biura Ecommerce Inter Polska

Edward obsługuje cały przebieg procesu obsługi leadów, od momentu gdy klient zainteresowany ofertą wypełni formularz na jednej ze stron internetowych. Następnie informacja o potencjalnym kliencie jest wysyłana do grupy agentów, którzy w określonym czasie łączą się telefonicznie, aby przedstawić ofertę.

Inteligentny asystent wykorzystywany jest już przez kilka instytucji z branży finansowej (m.in. ING Bank Śląski), a także wiele firm posiadających rozproszone działy sprzedaży.

– Dzięki temu wdrożeniu wkraczamy w nowy dla nas obszar wsparcia agentów ubezpieczeniowych. To grupa osób często zaniedbywana w zakresie wsparcia w nowoczesne narzędzia IT, dlatego tym bardziej cieszy nas współpraca z tak otwartą i innowacyjną firmą jak TU Inter Polska – dodaje Tomasz Wesołowski, CEO Edward.ai

(AM, źródło: Inter Polska)