MetLife zdecydowało się uruchomić innowacyjne narzędzie, które wspiera i ułatwia rekrutację do sieci sprzedaży agencyjnej. Dzięki Emplobotowi każda osoba zainteresowana karierą doradcy ubezpieczeniowego MetLife może teraz w szybki i prosty sposób porozmawiać na temat pracy z botem przez Messengera.
Rozwiązanie przygotowane przez Emplocity wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego, dzięki czemu bot jest w stanie zaangażować się w rozmowę i zapytać kandydata o kluczowe informacje, takie jak doświadczenie zawodowe czy umiejętności. Kandydaci zainteresowani pracą mogą się kontaktować o każdej porze, z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego.
Emplobot nie tylko wyręcza firmę w pierwszym kontakcie z kandydatem, ale dzięki zastosowanym rozwiązaniom potrafi również dopasować profil kandydata do aktualnie prowadzonej rekrutacji. Osobom zainteresowanym pracą umożliwia z kolei prostą i szybką drogę aplikowania, bez konieczności tworzenia i wysyłania CV.
– Zależało nam na tym, aby udostępnić osobom zainteresowanym pracą w sprzedaży agencyjnej MetLife prostą i szybką drogę aplikowania. Ponieważ praca doradcy ubezpieczeniowego to bardzo odpowiedzialny i wymagający zawód, chcieliśmy również wesprzeć naszych dyrektorów agencji we wstępnej selekcji odpowiednich kandydatów. Dzięki Emplobotowi będziemy mogli znacznie skrócić i uprościć cały proces, a także wzmocnić pozytywny wizerunek MetLife jako pracodawcy – mówi Magdalena Brzozowska-Tomczyk, Dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife.
Emplobot jest dostępny na stronie internetowej MetLife www.metlife.pl/kariera_w_sprzedazy/ oraz na portalach z ofertami pracy. W ramach zaplanowanych na lipiec dwóch kampanii rekrutacyjnych ogłoszenia z botem będą również zamieszczane w formie postów w mediach społecznościowych.
(KS, źródło: MetLife)