Ergo Biznes pozwoli agentom samodzielnie tworzyć pakiety dla firm

0
599

11 października w Parku Hestii w Sopocie odbyła się premiera Ergo Biznesu – nowego rozwiązania Ergo Hestii dla agentów do sprzedaży ubezpieczeń dla firm. Zakład podkreśla, że nowe narzędzie ułatwi pośrednikom sprzedaż produktów skierowanych do przedsiębiorstw różnej wielkości.

– Ergo Biznes przynosi tak duże zmiany w ubezpieczeniach dla firm, jak wcześniej iHestia, która jako system zrewolucjonizowała sprzedaż i obsługę produktów detalicznych – podkreśla Bartosz Zwoliński, dyrektor ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw Ergo Hestii. – Ograniczeniem w sprzedaży ubezpieczeń korporacyjnych była ich złożoność. W Ergo Biznes udało nam się zaprezentować te produkty w prosty i przejrzysty sposób.

Ergo Biznes powstał na bazie nowoczesnych rozwiązań wspierających agenta w ocenie i taryfikacji ryzyka, a także przygotowaniu ofert i obsłudze polis. Nowe narzędzie to 33 produkty dla firm oraz blisko 600 klauzul, które umożliwiają pośrednikowi samodzielne przygotowanie polisy. Wśród ofert pojawiają się dodatkowo ubezpieczenia ryzyk cybernetycznych Cyber M oraz Cyber XL, ubezpieczenia instalacji fotowoltaicznych ZE, jak i  ubezpieczenie mienia, elektroniki czy odpowiedzialności cywilnej. 

Jak podał serwis cashless.pl, nowe rozwiązanie jest zintegrowane z iHestią, a dostęp do niego może uzyskać nawet 6 tys. agentów. Ergo Hestia rozpoczęła już wdrażanie systemu, a zakończy je za kilka miesięcy.

– Przy tworzeniu tego rodzaju systemu bardzo dużo uwagi poświęciliśmy kwestii bezpieczeństwa agenta i klienta. Większe uprawnienia zawsze wiążą się z większą odpowiedzialnością – podkreśla Jakub Golko, zastępca dyrektora ds. Ubezpieczeń Małych i Średnich Przedsiębiorstw Ergo Hestii. – Dlatego proces powstawania Ergo Biznes odbywał się w konsultacji z agentami, underwriterami, regionalnymi menedżerami sprzedaży. Dzięki tym rozmowom znaleźli­śmy złoty środek, dając agentom z jednej strony możliwość rozwoju na rynku ubezpieczeń korporacyjnych, a z drugiej – oferując odpowiednią wiedzę i technologię pozwalającą na odpowiedzialną ocenę ryzyka – zaznacza.

Sopocki ubezpieczyciel zapowiedział, że wkrótce wdroży dwa kolejne rozwiązania: szkoleniowy Program Certyfikacji Sieci Agencyjnej oraz motywacyjny Program Statusowy w iPunkcie. Wraz z Ergo Biznes stworzą one jeden ekosystem.

Artur Makowiecki

news@gu.home.pl