Ergo Hestia: Opcja zawarcia umowy ubezpieczenia jednym kliknięciem

0
994

Ergo Hestia wprowadza rozwiązanie pod nazwą #TotalnieZdalnie, w ramach którego klient może zdalnie zawrzeć umowę ubezpieczenia jednym kliknięciem.

Dzięki nowemu rozwiązaniu agenci Ergo Hestii w ramach systemów takich jak iHestia, Jupiter i Syriusz w pełni zdalnie przeprowadzą ścieżkę sprzedaży produktów. Klient, by „podpisać” umowę, musi tylko wejść w nadesłany do niego link i wpisać PESEL lub kod z wiadomości SMS.

– Aktualne okoliczności dodatkowo nas mobilizują, aby dostosowywać do nich różne procesy. Od początku zachęcaliśmy agentów do pracy zdalnej i udostępnialiśmy niezbędne do tego narzędzia. Teraz ich prostota wchodzi na jeszcze wyższy poziom. Nie da się zawierać umów w sposób łatwiejszy, niż zaproponowaliśmy – mówi Justyna Wajs, członek zarządu Ergo Hestii Hestii.

Nowa funkcjonalność zostaje wprowadzona na stałe i będzie można z niej korzystać również po zakończeniu pandemii. Ubezpieczyciel zapewnia, że zmiany nie wiążą się z dodatkowymi obowiązkami dla agentów. Za pomocą jednego przycisku będą generowali automatyczną wiadomość e-mail z linkiem do oferty. Z drugiej strony klient klika w link i wpisuje numer PESEL lub hasło SMS. Po akceptacji oferty ubezpieczenia automatycznie wygenerowana zostanie polisa lub certyfikat przystąpienia do ubezpieczenia. Po zawarciu w ten sposób umowy ubezpieczenia majątkowego lub Ergo 4 klient w każdym momencie może aktywować iKonto, aby zarządzać swoimi polisami.

Rozwiązanie będzie też dostosowane do urządzeń mobilnych.

(AM, źródło: Ergo Hestia)