Punkty Oznakowane – taką nazwę nosi nowe przedsięwzięcie Ergo Hestii skierowane do do agentów i OFWCA. Pozwoli ono wykorzystać siłę marki sopockiego ubezpieczyciela do rozwoju własnego biznesu. Pierwszą taką placówkę otwarto w Brusach w województwie pomorskim.
Uczestnicy przedsięwzięcia otrzymają szereg benefitów, m.in. podwyższoną prowizję, fundusz na remont punktu sprzedaży, pakiet marketingowy czy pełne sfinansowanie nowego oznakowania wraz z serwisem na okres pięciu lat.
– Pomysł na Punkty Oznakowane powstał w związku z dużym zainteresowaniem Punktami Standard. To alternatywa skierowana do osób, które chcą na zmianę własnego punktu sprzedaży przeznaczyć mniejsze środki finansowe – mówi Maria Rosa, dyrektor Departamentu Sprzedaży Ergo Hestii. – Zgłaszają się do nas przede wszystkim ci agenci, którzy pracują w mniejszych miejscowościach, mają biuro na piętrze lub prowadzą sprzedaż z dala od centrum. To szansa na profesjonalizację również dla OFWCA – dodaje.
Do końca roku Ergo Hestia planuje otworzyć 10 Punktów Oznakowanych. Aby wziąć udział w projekcie, należy zgłosić się do swojego menedżera sprzedaży. Jak podkreśla Krystian Borowiec, menedżer projektu, w ten sposób agent zwiększy możliwości promocji własnego biznesu. – Punkt Oznakowany pozwala agentom na ekspozycję własnego logotypu – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz agencji. Dodatkowo na identyfikacji wizualnej może znaleźć się aż do sześciu logotypów innych ubezpieczycieli – wyjaśnia.
AM, news@gu.home.pl
(źródło: Ergo Hestia)