Ergo Hestia z tytułem Superbrands 2020

0
437

Ergo Hestia została laureatem nagrody Superbrands 2020 w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.

– Siłę marki Ergo Hestia budujemy konsekwentnie od blisko 30 lat. Na jej rozpoznawalność oraz pozytywną ocenę wśród klientów i partnerów biznesowych przekładają się nie tylko działania marketingowe, ale przede wszystkim spójna i konsekwentnie realizowana strategia biznesowa. Zakłada ona m.in. nieustanne poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych, prokonsumenckich rozwiązań, które budują zaufanie do firmy. Na przestrzeni lat wśród nich znalazły się m.in. narzędzia podnoszące jakość obsługi klientów czy nowoczesne platformy sprzedażowe, takie jak np. iHestia, dzięki którym poziom satysfakcji klientów utrzymuje się na najwyższym poziomie. Ergo Hestia cieszy się wysokim zaufaniem klientów, agentów i brokerów oraz jest utożsamiana przez nich z rzetelnością i wysoką jakością – komentuje Katarzyna Szulc, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestia.

Badanie Superbrands jest największą w Polsce konsumencką analizą siły i wizerunku marki, w której ocenie poddanych zostaje blisko 2 tys. marek zgrupowanych w 100 kategoriach. W XIV edycji programu tytułem Superbrands 2020 zostały wyróżnione marki w kategoriach: B2C, B2B oraz Business Superbrands 2020.

(AM, źródło: Ergo Hestia)