Europ Assistance otworzyło oddział w Słowenii

0
456

Stworzenie filii Europ Assistance w Słowenii było możliwe w wyniku przejęcia spółki Call 365, która od 3 lat działa jako wyłączny partner operatora usług pomocowych w Słowenii. Europ Assistance wzmacnia tym samym swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej.

Call 365 świadczy usługi pomocy drogowej i pomocy w podróży dla słoweńskich klientów i osób odwiedzających ten kraj. Firma, której nazwa została zmieniona na EA Słowenia, będzie wspierać strategię rozwoju grupy Europ Assistance w zakresie usług związanych z pomocą drogową i podróżną. Dodatkowo w ramach współpracy z innymi regionalnymi podmiotami operatora, jak również z Generali Słowenia, będzie realizować wsparcie w zakresie assistance osobistego.

– To przejęcie wspiera nasze ambicje rozwojowe w Europie Środkowej i Wschodniej, pozwala na umocnienie naszej silnej pozycji i daje perspektywy dalszej ekspansji w kolejnych latach – mówi Pascal Baumgarten, szef Regionu Europy Północnej, Środkowej i Wschodniej, Azji i Afryki Europ Assistance.

– Z niecierpliwością czekamy na zacieśnienie współpracy między Austrią i Słowenią. Doświadczenie i wiedza specjalistyczna EA Austria pomogą słoweńskiej spółce w tworzeniu większej wartości dla naszych klientów, dodając usługi pomocy osobistej do swojej oferty pomocy drogowej i turystycznej, która jest już dobrze rozpoznawalna na lokalnym rynku – dodaje Besim Akinci, CEO EA Austria i Szwajcaria.

– Jestem zaszczycony, że zostałem wybrany do stworzenia i kierowania tą nową organizacją oraz że mogę dzielić się moim lokalnym doświadczeniem z nowym zespołem – podsumowuje Damijan Andjelkovic, CEO EA Słowenia.

(AM, źródło: Europ Assistance)