Europa Ubezpieczenia otrzymała dwie nagrody w tegorocznej edycji konkursu „Instytucja Roku 2025”. Przyznał je serwis mojebankowanie.pl w kategoriach „Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych” oraz „Najlepszy zdalny proces zawarcia polisy turystycznej”.
– Nagroda „Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych” to dowód na to, że nasza praca ma realny wpływ na komfort i satysfakcję naszych klientów. Jesteśmy dumni, że Europa Ubezpieczenia wyróżnia się jakością obsługi wśród innych firm na rynku. Będziemy nadal dążyć do zapewniania jeszcze wyższych standardów obsługi, wykorzystując innowacyjne rozwiązania w kontaktach z klientami – podsumowała Aleksandra Bodnar, kierowniczka Biura Contact Center Europa Ubezpieczenia.
– Wyróżnienie „Najlepszy zdalny proces zawarcia polisy turystycznej” przyznana firmie Europa Ubezpieczenia jest dowodem na to, że odpowiednie połączenie technologii z dbałością o wygodę użytkownika przynosi wymierne efekty. Naszym celem jest systematyczne upraszczanie i przyspieszenie procesu zakupu polisy tak, by klienci mogli szybko i sprawnie skorzystać z usług naszej firmy – komentuje Łukasz Parkot, e-commerce manager, Europa Ubezpieczenia.
Instytucja Roku to konkurs organizowany przez serwis mojebankowanie.pl, który koncentruje się na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym oraz ubezpieczeniowym. Podstawowym celem przedsięwzięcia jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi i satysfakcji klientów.
(AM, źródło: Europa Ubezpieczenia)