Z początkiem sierpnia Europa Ubezpieczenia uruchomiła nowy, telefoniczny kanał sprzedaży ubezpieczeń. Dostępne są w nim takie same produkty ochronne co w dystrybucji internetowej.
– Uruchomienie infolinii to nasz kolejny krok w rozwoju sprzedaży w kanałach zdalnych. Jest on szczególnie ważny teraz – w okresie zagrożenia koronawirusem. Obserwujemy wzrost zainteresowania klientów zakupem ubezpieczenia bez konieczności wychodzenia z domu. Dla niektórych klientów to nowe doświadczenie, w którym mogą potrzebować asysty i dostępu do fachowej wiedzy. Liczymy, że możliwość telefonicznej rozmowy z konsultantem pomoże im w dopasowaniu ubezpieczenia do potrzeb i ułatwi jego zakup – mówi Sebastian Hołub, menadżer odpowiedzialny za sprzedaż w kanale telefonicznym Europy Ubezpieczenia.
W kanale telefonicznym można kupić produkty, które Europa Ubezpieczenia oferuje na stronie internetowej: ubezpieczenia turystyczne, mieszkaniowe i zdrowotne. Firma zapowiada, że w najbliższym czasie sprzedaż za pośrednictwem infolinii zostanie rozszerzona o ubezpieczenie sportowe „Aktywni w Sporcie”.
Dystrybucja telefoniczna jest kolejnym zdalnym kanałem sprzedaży dla klientów indywidualnych uruchomionym przez Europę Ubezpieczenia. Produkty zakładu są dostępne m.in. na stronie internetowej tueuropa.pl oraz w aplikacji mobilnej Screenity.
Chcąc wesprzeć klientów preferujących zdalny zakup polis, ubezpieczyciel uruchomił także zintegrowany ze stroną internetową livechat. To kolejne rozwiązanie, które umożliwia skorzystanie z asysty konsultantów podczas zakupu polisy. Jest przeznaczone dla osób, które preferują komunikację za pośrednictwem czatów.
Artur Makowiecki
news@gu.home.pl