Europa z najlepszą obsługą klientów w kanałach zdalnych

0
419

Europa Ubezpieczenia otrzymała nagrodę w rankingu „Instytucja Roku 2020” w konkursie organizowanym przez portal MojeBankowanie.pl. Firma została doceniona za najwyższą jakość obsługi klientów w kanałach zdalnych. Wyróżnienie przyznano na podstawie niezależnego badania obsługi klientów przez towarzystwa ubezpieczeniowe.

„Instytucja Roku” to niezależny ranking, który od 2015 roku przygotowuje portal mojebankowanie.pl. Eksperci portalu wcielają się w rolę „tajemniczych klientów”, którzy odwiedzają placówki instytucji finansowych oraz testują jakość obsługi w kanałach zdalnych. W drugim przypadku sprawdzają, jak wygląda dostępność informacji na stronach internetowych, ile czasu czeka się na połączenie z konsultantem czy na odpowiedź na pytanie wysłane e-mailem lub przez formularz kontaktowy. Pod uwagę jest także brana dostępność i jakość kontaktu za pośrednictwem czata oraz na urządzeniach mobilnych. Ważny dla oceny jest również używany język – ranking premiuje instytucje finansowe, które odpowiadają na pytania klientów w sposób prosty, zrozumiały oraz wyczerpujący.

– Europa Ubezpieczenia nie ma fizycznej sieci placówek. Dlatego dbałość o najwyższą jakość obsługi klientów w kanałach zdalnych zawsze miała dla nas kluczowe znacznie. Nagroda „Instytucja Roku 2020” to kolejne wyróżnienie, które pokazuje, że w tej kategorii jesteśmy rynkowym liderem. Doświadczenie w tym zakresie i wypracowane standardy przydają się szczególnie teraz, kiedy pracujemy z naszych domów. Działamy normalnie, wykorzystując możliwości, jakie daje technologia i cały czas jesteśmy do dyspozycji klientów – mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.

(AM, źródło: Europa Ubezpieczenia)