Udokumentowane bezpieczeństwo – kluczowe wyzwania dla brokerów
W ostatnich tygodniach działania kontrolne Komisji Nadzoru Finansowego przykuły moją uwagę. Zarówno podczas Kongresu Brokerów, jak i w codziennej pracy, podczas audytów procesów wewnętrznych...
PPK potraktowaliśmy poważnie
Rozmowa z Łukaszem Hajdukiem, dyrektorem Departamentu Sprzedaży UNIQA TFI
Aleksandra E. Wysocka: – Minęło pięć lat od wprowadzenia pracowniczych planów kapitałowych. Jak oceniasz ten okres...
SIGNAL IDUNA i Unilink ponownie oferują Nową Klasę
W tym roku SIGNAL IDUNA i Unilink po raz czwarty oferują ubezpieczenie dla dzieci i młodzieży Nowa Klasa. Produkt od lat cieszy się popularnością...
Wątpliwości dotyczące wyników audytu w PZU
Według PZU SA wyniki audytu wskazują na nieprawidłowości, które miały miejsce podczas zarządzania spółką przez poprzedni zarząd. Mimo to dwóch jego członków nadal pełni...
Cyfrowy Agent 007 pokaże, jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia online
Sprzedaż ubezpieczeń direct traci na znaczeniu. Polacy najchętniej kupują polisy ubezpieczeniowe przez internet, choć wciąż to agenci stanowią filar sprzedaży online. Aby odnieść sukces,...
Żądanie wypłaty sumy ubezpieczenia nie zwalnia z obowiązku wykazania rozmiaru szkody
Poszkodowanego czy ubezpieczonego w postępowaniu przed sądem obciąża obowiązek wykazania wszystkich przesłanek odpowiedzialności pozwanego ubezpieczyciela, a w szczególności rozmiaru i wysokości doznanej szkody. Wydaje...
DORA Forum: Czego faktycznie wymaga Digital Operational Resilience Act?
W dniach 23–24 października odbędzie się druga edycja DORA Forum – wydarzenia poświęconego unijnemu rozporządzeniu Digital Operational Resilience w Polsce. Pierwszy dzień Forum będzie zrealizowany...
Bezpieczne podróżowanie po Europie z ISON
Według danych Rankomat ok. 80% Polaków każdego roku na wakacje wyjeżdża swoim samochodem. Jak podaje Revolut Travel Report, tegoroczne wakacje 44% Polaków planuje spędzić...
Droga na wakacje lekka, łatwa i… pewna
Na półmetku sezonu letniego postaram się przypomnieć, na co zwrócić uwagę podczas podróży autem, aby móc cieszyć się każdym dniem urlopu bez nieprzewidzianych niespodzianek....
Transformacja likwidacji szkód – jak przygotować się do tej podróży?
Obsługa roszczenia to „sprawdzam” dla ubezpieczyciela, szansa na wzmocnienie relacji i zebranie cennych danych. Zaraz po pozyskaniu klienta zarządzanie roszczeniami jest najważniejszym punktem interakcji,...