Featured - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

TUZ Ubezpieczenia promuje ubezpieczenie Bezpieczny Dom

TUZ Ubezpieczenia startuje z nową kampanią promującą Bezpieczny Dom – ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub bliskich, a także zwierząt domowych. Spot reklamowy, którego...

Pandemia napędza wyłudzenia również w ubezpieczeniach

Rozmowa z Martą Prus-Wójciuk, Head of Insurance Territory, i Zuzanną Karolak, Forensic & Compliance Lead for Central Europe, SAS Institute Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiajmy...

Zmiany w formacie certyfikatu Zielonej Karty

Jak podało Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (PBUK), Zgromadzenie Ogólne Rady Biur Systemu Zielonej Karty podjęło decyzję o zmianach dotyczących formatu certyfikatu Zielonej Karty. Wprowadzone zmiany...

Cena transferu ryzyka rośnie w niespokojnych czasach

Zgodnie ze znanym chińskim przysłowiem przyszło nam żyć w bardzo ciekawych czasach! Poziom zmienności makroekonomicznej i geopolitycznej w ostatnich kilku latach wydaje się istotnie...

Jak rozwinąć ideę kompleksowej obsługi w multiagencji

Jednym z ważniejszych parametrów wskazujących na rozwój biznesu sprzedaży ubezpieczeń jest oczywiście poziom pozyskiwanej prowizji. Istnieje wiele sposobów na jej zwiększenie, warto jednak przyjrzeć...

Czego multiagencja może nauczyć się od Google’a?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że obecna sytuacja makroekonomiczna uderza rykoszetem w branżę ubezpieczeniową. Rosnące koszty administracyjne, wojna cenowa, nieuczciwe zagrania towarzystw ubezpieczeniowych, galopująca...

Profitowi pomogą klientom podjąć najlepsze decyzje finansowe

Rozmowa z Radosławem Olkiewiczem, prezesem Profitowi SA Aleksandra E. Wysocka: – Skąd pomysł, by stworzyć niezależnego pośrednika finansowego? Radosław Olkiewicz: –Gdy popatrzymy na rynek, widać wyraźnie,...

Dynamiczny charakter szkody to nic nowego

W ostatnich miesiącach zapadło kilka wyroków Sądu Najwyższego, które odbiły się szerokim echem w branży ubezpieczeniowej. Najgłośniejszy był wyrok z 6 października 2022 r....

PR ubezpieczeń w czasie zarazy

Zawirowania gospodarcze i społeczne wbrew pozorom mogą sprzyjać budowaniu efektywnego wizerunku. Marki ubezpieczeniowe mają szansę podkreślić te spośród swoich cech, które są generyczne dla branży: bezpieczeństwo, partnerstwo...

Rekordowe zainteresowanie geopolitycznym panelem InterRisk na Kongresie Brokerów

InterRisk był partnerem XXV Kongresu Brokerów w Mikołajkach, który odbywał się pod hasłem „Osobno Razem”. Ubezpieczyciel przygotował debatę i zaprosił na panel dyskusyjny pt....
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie