Featured - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Podpis elektroniczny w ubezpieczeniach 2023 – to musisz wiedzieć

Każdy, kto był na pierwszej linii frontu ubezpieczeniowego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele podpisów, czyli różnych zgód i oświadczeń, jest wymaganych...

Kto czyta paski adresu?

No właśnie. Kto? Do napisania tego artykułu zainspirował mnie kontakt z klientem, z którym nawiązałem niedawno współpracę. Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej dyskutowaliśmy o szkodzie,...

W PZU Życie jak w Formule 1

Rozmowa z Pawłem Ciszakiem i Grzegorzem Siedleckim, dyrektorami regionalnymi sieci agencyjnej PZU Aleksandra E. Wysocka: – Covid, nie Covid, PZU Życie idzie do przodu jak...

Razem posadziliśmy 1348 m kw. bioróżnorodnego lasu!

Razem z prenumeratorami i partnerami biznesowymi „Gazeta Ubezpieczeniowa” przyczyniła się tej jesieni do posadzenia 1348 m kw. bioróżnorodnego „lasu na zawsze”. Przypomnijmy, że od...

Grupa PZU chce przejąć towarzystwa Polski Gaz TUW od PKN Orlen

Grupa PZU i PKN Orlen podpisały 9 listopada list intencyjny dotyczący możliwości sprzedaży na rzecz ubezpieczyciela wszystkich udziałów towarzystw ubezpieczeń Polski Gaz. W liście ubezpieczyciel...

TUW-y coraz bliżej 4% udziału w rynku

Od kilku lat polska branża ubezpieczeniowa jest świadkiem szybkiego rozwoju sektora towarzystw ubezpieczeń wzajemnych. Mimo to ich udział w osiągnięciach całego rynku jest nadal...

Strategie towarzystw życiowych w czasie pandemii

Rok 2020 zaskoczył wszystkich pracujących w branży ubezpieczeń na życie. Pierwszy lockdown w marcu praktycznie unieruchomił sprzedaż w kontakcie osobistym. Zamykanie biur, przechodzenie na...

Wydarzenia Miesiąca – Październik 2020

Wniosek o rozstrzygnięcie rozbieżności w wykładni orzeczniczej dotyczącej zadośćuczynień, prewencyjne szkolenia dla kierowców, udane wdrożenia cyfrowe w TUZ Ubezpieczenia, nowa oferta PZU oraz przyszły...

Cyfrowy Agent 007 pokaże, jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia online

Sprzedaż ubezpieczeń direct traci na znaczeniu. Polacy najchętniej kupują polisy ubezpieczeniowe przez internet, choć wciąż to agenci stanowią filar sprzedaży online. Aby odnieść sukces,...

Dlaczego by nie działać tylko z polecenia?

Miarą sukcesu w obsłudze klienta jest procent przychodów generowany przez powracających klientów i klientów z polecenia. Agenci odnoszący największe sukcesy stawiają sobie za długofalowy...
18,297FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie