Projektowanie konwersacyjnego UX i AI rewolucjonizują doświadczenia klientów i efektywność
Branża ubezpieczeniowa przechodzi transformację dzięki AI i projektowaniu konwersacyjnego UX, które usprawniają interakcje z klientami, czyniąc je bardziej intuicyjnymi i efektywnymi.
Sześć obszarów, w których...
Korzyści z wykorzystania alternatywnych danych w portfelach ubezpieczeniowych
W 2020 r. firma Deloitte w raporcie Insurance Outlook 2020 podkreśliła, że ubezpieczyciele muszą podnieść poziom zaawansowania swoich narzędzi analitycznych i w większym stopniu...
Nasza cierpliwość jest wystawiana na próbę
Bieżący rok zbliża się ku końcowi. Czas kolejnych podsumowań. Czy tak wiele zmieniło się względem poprzedniego?
Wydawało się, że liderem awarii systemów TU był rok...
Czyją własnością jest agent, a czyją własnością jest klient?
Zanim przejdziemy do meritum, zdefiniuję moje rozumienie agenta i klienta. Dla mnie i też na potrzeby tego artykułu agent to osoba fizyczna lub prawna,...
Cztery ubezpieczeniowe priorytety nadzoru na przyszły rok
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował listę swoich priorytetów nadzorczych na 2025 rok. Spora ich część dotyczy sektora ubezpieczeń.
Jednym z tych priorytetów będzie kwestia wypłacalności...
Zdigitalizowane procesy APK, RODO i inne cyfrowe narzędzia
Profesjonalizm i niezawodność są kluczowe w zawodzie agenta ubezpieczeniowego, dlatego tak istotną rolę odgrywają nowoczesne rozwiązania, które wynoszą na coraz wyższy poziom zarówno obsługę...
PZU chce budować odporność na ryzyka
W poniedziałek 2 grudnia w niedawno otwartym Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie PZU zakomunikował swoim największym klientom i partnerom biznesowym nową trzyletnią strategię. Gospodarzem...
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier, wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up! Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak...
Technologia nie może wyłączać agenta z procesu sprzedaży
W Leadenhall inwestujemy w technologię, która umożliwia agentom masową dystrybucję specjalistycznych produktów. Innowacje mają służyć cross-sellingowi i rozbudowie portfela o nowe grupy klientów.
Produkt to...
Mienie rolników wciąż bywa niedoubezpieczone, możemy to zmienić
Rozmowa z Beatą Raszkiewicz, menedżerką produktu w Biurze Ubezpieczeń Detalicznych Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – 1 lipca Compensa połączyła się z Wienerem. Jakie zmiany wynikające...