Gazeta Ubezpieczeniowa nr 33/2022

0
1392

Dodatek specjalny LETNIA SZKOŁA AFFINITY:

  • Jacek Wakulski, SPB Polska: Affinity, czyli co? – str. 10
  • Marta Domańska-Trzaskoma, UNIQA: Design Thinking – co to takiego? – str. 11
  • Piotr Pastuszka, Sollers Consulting: Embedded Insurance pomaga wypełnić lukę ubezpieczeniową – str. 11

Poza tym w numerze:

  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Ubezpieczeniowe pytania po wypadku w Chorwacji – str. 2
  • Dawid Piasecki, TUZ Ubezpieczenia: Ubezpieczamy z uczuciem – str. 3
  • Dorota Winiarz, NAU: Dla NAU stabilność i innowacja to codzienność – str. 5
  • Krzysztof Dechnik: TUZ powiększa sieć sprzedaży – str. 7
  • Ubea.pl: W przyszłym roku kara za brak OC może wzrosnąć dwa razy – str. 8
  • Adam Smółkowski, Przemysław Czapliński, ProService Finteco: Jak zdobyć pierwsze miejsce w rankingu ubezpieczycieli Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego? – str. 9
  • Global Data: Blockchain jest przereklamowany – str. 12
  • Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec: Kiedy jest właściwy czas na zgłoszenie upadłości? – str. 14
  • Grzegorz Waszkiewicz, BezpieczenstwowBiznesie.pl: Odpowiedzialność członków zarządu za zobowiązania spółki, w szczególności zobowiązania publicznoprawne – str. 15
  • dr Michał P. Ziemiak: Dobrze czy jak zwykle? – str. 17
  • Marian Bułecki, Ultra Ubezpieczenia: Jak osiągnąć jasność w temacie APK i nie dać się zwariować – str. 18
  • Tadeusz Prochwicz, Climatica: Ubezpieczenie lepsze od rozczarowania – str. 19
  • Katarzyna Barszcz-Mrozicka, KBM Ubezpieczenia: Czy nam się to po prostu należało? – str. 20
  • Sławomir Dąblewski: Towarzystwo niesłusznie wykluczyło swoją odpowiedzialność – str. 21
  • Grzegorz Piotrowski, iExpert.pl: Rowerzysta pod ochroną – str. 21
  • Adam Kubicki: Jak zaplanować motywowanie sieci sprzedaży – str. 22
  • Marcin Kowalik: Logo twojej multiagencji nie ma znaczenia – str. 22


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.