Dodatek specjalny LIDERZY INNOWACJI:
- Jacek Szymański, Atena: Hiperautomatyzacja kluczowym trendem – str. 5
- Łukasz Marczyk, Patrycja Bagrowska, Paweł Łukaszewicz, Accenture: Innowacje i ład technologiczny w likwidacji szkód – str. 6
- Paweł Jakubik, Microsoft: Kliencie, pogadaj z botem – str. 7
- Mateusz Gregorkiewicz, Xilium: Warto być zwinnym! – str. 8
- Maciej Zygmański, Jack Piekarski, SIGNIUS: Czy twój klient jest rzeczywiście twoim klientem? – str. 9
- Marcin Nowak, Decerto: Zapanuj nad zniżkami – str. 10
- Dominik Mazur, TakesCare: Rewolucja w świadczeniach zdrowotnych na odległość – str. 11
- Starter24: Assistance poćwiczy na elektrykach – str. 12
- EIB: Co piąta zaatakowana firma nieświadoma cyberagresji! – str. 12
- Rafał Mosionek, Compensa: Samodzielna likwidacja szkody szybka, łatwa i przyjemna – str. 13
Poza tym w numerze:
- Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Wyniki stabilne, choć z piętnem pandemii – str. 2
- ERGO Hestia: Certyfikowana Sieć Agencyjna dla najlepszych – str. 2
- UFG: Nareszcie jest Baza Danych Ubezpieczeniowych – str. 4
- Krzysztof Dębiński, UKNF: Jaka szkoda… gdy cyberprzeszkoda? – str. 14
- Monika Ściuba, PZU: Jak nie zgubić się w gąszczu informacji – str. 15
- Radosław Kaczorek, Grant Thornton: Cyberbezpieczeństwo oczami polskich przedsiębiorców – str. 15
- Łukasz Cichowski, MAI Insurance Brokers: Hej ho, hej ho, do pracy (zdalnej) by się szło! – str. 16
- Tomasz Gaj, Findia; Lilianna Poradzińska, Cyber Security Center: Trzeba wiedzieć, kogo i o co pytać – str. 16
- PIU, KNF: Polski rynek ubezpieczeń dość odporny na pandemię – str. 17
- Generali, PZU, Warta: Ubezpieczyciele docenieni za pomoc i jakość – str. 18
- Częściowe zwycięstwo małej kawiarni nad wielkim ubezpieczycielem – str. 20
- Sławomir Dąblewski: Wartościowe usługi assistance – str. 21
- Adam Kubicki: Kilka słów o właściwej postawie – str. 22
- EH24. ERGO Hestia wzmacnia zabezpieczenie ciągłości biznesowej – str. 22
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń
Ilona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566
Koszt i czas dostawy
- E-wydanie
- Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
- Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.