Gazeta Ubezpieczeniowa nr 49/2021

0
926

Dodatek specjalny DŁUGOTERMINOWE OSZCZĘDZANIE:

  • Piotr Wrzesiński, PIU: Emerytalne rozdwojenie jaźni Polaków. Obawiam się braku pieniędzy na starość, ale nie oszczędzam – str. 11
  • Mirosław Tarczoń, Skarbiec TFI: Jak oszczędzać na przyszłość, a do tego zmniejszyć swój podatek – str. 12
  • Mateusz Kozłowski, PFR Portal PPK: Jak sensownie oszczędzać na okres po zakończeniu pracy? – str. 13
  • Dawid Sikora, Aegon: Oszczędzanie na sterydach – str. 13

Poza tym w numerze:

  • UNIQA rozmawia z brokerami o grupówkach – str. 2–3
  • Marta Prus-Wójciuk, Bogdan Taranta, SAS: Czas na marketing hybrydowy – str. 4–5
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Koniec pewnej epoki jednak nastąpił – str. 6
  • TUZ Ubezpieczenia: Zrobili kawał dobrej roboty – str. 7
  • Joanna Malinowska, Comadso: Pierwsza w Polsce porównywarka zakresów ubezpieczeń – str. 8
  • Andrzej Adamczyk, Bezpieczny.plGenerali Polska: Te narzędzia naprawdę pomagają agentom sprzedawać – str. 9
  • Marcin Konopka, Berg System: Cztery główne trendy w sprzedaży ubezpieczeń w 2022 r. – str. 10
  • Loteria InterRisk eZdrapka2 – do kwadratu – str. 14
  • Jolanta Karny następczynią Adama Uszpolewicza na fotelu prezesa Avivy – str. 15
  • ERGO Hestia: Chatbot ze sztuczną inteligencją obsługuje klientów – str. 15
  • Artur Sójka: Bądź deal makerem – str. 20
  • Katarzyna Ciechońska, Nationale-Nederlanden: Słodkiego, miłego życia – str. 20
  • Sławomir Dąblewski: Czy maseczki oraz testy na Covid mogą być kosztem? – str. 21
  • Katarzyna Barszcz-Mrozicka: Agent kontra porównywarki – str. 21
  • Adam Kubicki: Cztery najważniejsze strategie rozwijania sprzedaży – str. 22
  • Marcin Kowalik: Jedno dodatkowe zdjęcie. Dwa razy więcej leadów – str. 22


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.