W tym tygodniu przez całą Polskę przetaczają się ulewne deszcze, grad i nawałnice. Concordia i Generali wprowadziły specjalne uproszczone procedury, by jak najszybciej pomóc tym, którzy w ucierpieli w wyniku tych zjawisk.
– W ostatnich dniach przyjęliśmy o 80 % więcej zgłoszeń szkód, niż otrzymywaliśmy wcześniej. Mniejsze i większe szkody zgłaszają zarówno klienci Generali, jak i Concordii z obszaru całej Polski. Szczególnie ucierpieli mieszkańcy dużych miast, takich jak Poznań, Kraków czy Toruń. Głównie zgłaszane są zalania, podtopienia piwnic i innych pomieszczeń oraz przepięcia. Stosujemy uproszczenia w likwidacji szkód. W prostych przypadkach wystarczy oświadczenie. Przy mniejszych szkodach poszkodowany może również sam je zlikwidować – wprowadza w aplikacji wszystkie dane, odpowiada na zawarte w niej pytania i w terminie 48 godzin otrzymuje środki finansowe na wskazane konto bankowe – wyjaśnia Piotr Adamczyk, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordii Polska-Grupa Generali.
(AM, źródło: Concordia)