Generali w Polsce poinformowało o wdrożeniu w systemach i procesach rozwiązań, dzięki którym skróci czas obsługi szkody o kolejne 4 minuty. Ma to szczególne znaczenie w razie masowej rejestracji szkód np. spowodowanej przez gwałtowne zjawiska atmosferyczne.
W ramach nowych rozwiązań specjaliści Generali jeszcze łatwiej zarejestrują szkodę i szybciej przekażą ją do likwidatora. Opracowane zostały ponadto specjalne scenariusze obsługi, w ramach których w przypadku wzmożonego ruchu telefonicznego na stronach www i mediach społecznościowych ubezpieczyciel aktywuje banery informujące o tym, jak zgłosić szkodę. Ponadto Generali automatyzuje część procesów, tak aby były one w pełni bezobsługowe.
– Gratuluję całemu zespołowi pracującemu nad wdrożeniem nowych narzędzi i rozwiązań związanych z masową rejestracją szkód. Cieszę się, że mamy wypracowane procedury, świetnie wyszkolonych ludzi, ustaloną komunikację i narzędzia. Dzięki nim możemy jeszcze sprawniej obsługiwać naszych klientów i szybciej reagować na ich potrzeby – powiedział Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali.
(AM, źródło LinkedIn)