Global Assistance Polska rozwija się w obszarze travel

0
1223

Global Assistance Polska dynamicznie rośnie w obszarze travel assistance. Asystor planuje też wprowadzenie dodatkowych rozwiązań w zakresie obsługi ubezpieczonych.

Ubiegłoroczna liczba spraw w zakresie travel assistance obsłużonych przez Global Assistance Polska wzrosła o 71% w stosunku do 2021 roku. Natomiast w zestawieniu z 2019 r., kiedy asytor wystartował z travel assistance, liczba wszystkich interwencji urosła ponad 6-krotnie. 

Firma przewiduje, że zamknie 2024 r. jeszcze lepszym bilansem. 1 czerwca Global Assistance Polska przejął ostatnie kontrakty Wienera dotyczące travel assistance dla klientów korporacyjnych, natomiast od września obejmie obsługę klientów indywidualnych. Dodatkowo asystor świadczyć też będzie pomoc dla obcokrajowców, którzy są klientami ubezpieczyciela.

– Jestem pewna, że Global Assistance Polska zapewni obsługę naszych klientów na najwyższym poziomie. Naszym priorytetem jest nie tylko zapewnienie dobrego produktu, ochrony ubezpieczeniowej, ale również serwis posprzedażowy i likwidacyjny. Wypracowane rozwiązania z Global Assistance Polska pozwolą nam spełnić wymagania i potrzeby naszych klientów, zwłaszcza że asystor przejął obsługę szkód naszych biur podróży i ich klientów tuż przed sezonem wakacyjnym. Dotychczas wypracowane rozwiązania systemowe i proceduralne dla biur podróży to dobry prognostyk na przyszłość – przekonuje Małgorzata Jakuta, menedżerka zespołu ubezpieczeń turystycznych Wiener.

Najwięcej interwencji w Europie

Wyjeżdżających w celach zawodowych Global Assistance Polska najczęściej wspiera w Niemczech, Francji i Holandii. Natomiast w sezonie wakacyjnym najwięcej akcji pomocowych dotyczyło jak do tej pory Chorwacji, Bułgarii, Grecji, Turcji i Egiptu.

– W dzisiejszym świecie, w którym podróże stały się nieodłączną częścią życia zawodowego i prywatnego, ubezpieczenia podróżne i usługi travel assistance zyskują na znaczeniu. Są nieocenionym wsparciem dla wyjeżdżających, zapewniając pomoc w sytuacjach awaryjnych, a także chronią przed ponoszeniem wysokich kosztów pomocy medycznej i okołomedycznej z własnej kieszeni. Od samego początku działalności w naszym zespole stawiamy na rozwój kompetencji związanych z obsługą klienta i zarządzaniem kryzysowym, aby zapewnić najwyższą jakość usług skierowanych do coraz większej liczby odbiorców – mówi Agata Czeszkiewicz, dyrektorka Departamentu Strategii i Obsługi Klienta w Global Assistance Polska.

Innowacje w obsłudze

Firma koncentruje się też na zatrudnieniu odpowiednio wykwalifikowanych pracowników i wprowadzeniu skutecznych systemów obsługi, aby zapewnić kompleksową opiekę w zakresie tego typu pomocy bez względu na cel wyjazdu (służbowo czy prywatnie). W realizacji usług Global Assistance Polska wspiera też międzynarodowa sieć zakontraktowanych placówek medycznych i lekarzy w odwiedzanym kraju czy kontynencie.

Rozwijając swoje usługi, asystor wykorzystuje też nowoczesne narzędzia i technologie, ułatwiające realizację wsparcia oraz komunikację z klientami. Od lata tego roku klienci będą mogli zgłosić szkodę przez Viber i Whatsapp, a także przez formularze internetowe.

W planach na ten rok jest też uruchomienie travelkowej wersji Modułu Śledzenia Szkody. Dzięki mobilnej aplikacji klient po zgłoszeniu szkody dostanie link, w którym będzie miał dostęp do informacji o szkodzie oraz do chatu z obsługą. Ponadto będzie mógł tą drogą przesłać dodatkowe dokumenty lub zdjęcia, by np. uzyskać refundację za zakup przepisanych leków.

– W Global Assistance Polska wierzymy, że podnoszenie kompetencji jest procesem ciągłym. Dlatego stale rozwijamy nasze umiejętności i procesy. Celem jest jak najlepsze rozumienie potrzeb klienta, zaopiekowanie się nim i jego emocjami w awaryjnej sytuacji w obcym kraju, gdzie barierą może być nieznajomość języka oraz sprawne zarządzenie procesem udzielania pomocy – podkreśla Michał Makarczyk, prezes Global Assistance Polska.

(AM, źródło: Global Assistance Polska)