Grupa ANG z cyfrowymi narzędziami do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych

0
536

Pośrednik kredytowo-ubezpieczeniowy Grupa ANG SA we współpracy z firmą ecom sp. z o.o. przygotował porównywarkę ubezpieczeniową i aplikację mobilną ANG AUTO. Jeszcze w tym roku planowane jest wprowadzenie do narzędzi kolejnych produktów, między innymi ubezpieczeń mieszkaniowych.

Digitalizacja procesów, standaryzacja oraz wprowadzanie rozwiązań cyfrowych jest istotnym obszarem działań podejmowanych przez firmy z branży finansowej, w tym przez Grupę ANG.

Nasza firma powstała po to, by tworzyć najlepsze środowisko pracy dla ekspertek i ekspertów finansowych. Rolą centrali jest dostarczanie im najlepszych narzędzi do pracy, aby mogli się zawodowo spełniać, rozwijać i budować jeszcze lepsze relacje z klientami. Relacje, których podstawą jest odpowiedzialna sprzedaż, a co za tym idzie oferowanie produktów przejrzystych, których klient potrzebuje i na które go stać. Dlatego też od lat tworzymy w ANG autorskie aplikacje – mamy własny system zarządzania sprzedażą, porównywarki kredytowe, narzędzia do komunikacji i dzielenia się wiedzą. Sięgamy także po rynkowe narzędzia cyfrowe – od lat korzystamy z rozwiązań chmurowych, by zapewnić ekspertkom i ekspertom komfort pracy i bezpieczny dostęp do informacji niezależnie od pory dnia czy miejsca, z którego pracują – co pomogło efektywnie działać również w czasie pandemii. Tworzymy też rozwiązania, korzystając z doświadczenia partnerów zewnętrznych. Powstanie mającej właśnie swoją premierę porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych oraz aplikacji do sprzedaży zdalnej jest naturalnym krokiem na drodze do zapewnienia ekspertom kredytowo-ubezpieczeniowym narzędzi, które umożliwią im dostęp do precyzyjnych ofert oraz możliwość zamknięcia sprzedaży całkowicie „bez papieru” – powiedział Artur Nowak-Gocławski, prezes Grupy ANG.

Artur Nowak-Gocławski

Pełna integracja systemów

Porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych i aplikacja ANG AUTO są w pełni zintegrowane z autorskim CRM-em Grupy ANG, który wspomaga zarządzanie relacjami nie tylko na linii firma–klient, ale także firma–akcjonariusze i eksperci.

Nowe narzędzia, czyli porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych i aplikacja ANG AUTO, mają wspierać pracę ekspertów i pomagać klientom wybrać najlepszą polisę. Dzięki połączeniu z towarzystwami po API (Application Programming Interface) zyskują oni wgląd w aktualne oferty i ceny. Dodatkowo, zarówno porównywarka, jak i aplikacja są zintegrowane z naszym CRM-em, tym samym w jednym miejscu zebrane są informacje o ofertach towarzystw oraz klientach, w tym udzielonych przez nich zgodach. Warto nadmienić, że z aplikacją ANG AUTO wystarczą trzy kliknięcia, żeby ekspert mógł rozpocząć przygotowanie oferty – dane klienta i pojazdu automatycznie wprowadzane są do systemu sprzedażowego Grupy ANG – powiedział Paweł Krawczyński odpowiadający za wdrożenie po stronie ANG.

Porównywarka i aplikacja do sprzedaży powstały we współpracy ze specjalizującą się w rozwiązaniach dla branży ubezpieczeniowej firmą ecom sp. z o.o. Porównywarkę charakteryzują dwa moduły. Pierwszy to moduł agencyjny, który pomaga ekspertowi w doborze oferty, gdy spotkanie z klientem odbywa się twarzą w twarz i może on zdecydować o wyborze polisy tu i teraz. Natomiast drugi to moduł sprzedaży zdalnej będący odpowiedzią na potrzeby klienta, który chce mieć czas na podjęcie decyzji o zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Wystarczy, że ma dostęp do internetu, bo otrzymuje ofertę konkretnego towarzystwa na wskazany przez siebie adres e-mail. Następnie klient samodzielnie dokonuje zakupu np. poprzez szybkie płatności (PayU) lub przelew bankowy. W aplikacji ANG AUTO skanując kod AZTEC zaciągają się dane klienta i pojazdu. Aplikacja obsługiwana jest przez smartfony z systemem Android oraz iOS.

Porównywarka i aplikacje do sprzedaży mają służyć nie tylko interesom naszych ekspertek i ekspertów, ale przede wszystkim pomóc obecnym i potencjalnym klientom w jeszcze łatwiejszym, mocno dopasowanym do ich potrzeb procesie zakupu produktów finansowych, w tym przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych. W przyszłości także innych polis, zawsze z dbałością o interes klientów – powiedziała Karolina Trzeciakiewicz koordynująca rozwój ubezpieczeń majątkowych w Grupie ANG.

Karolina Trzeciakiewicz

(KS, źródło: ANG)