Rankomat rozpoczął kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne, w której bierze udział Hubert Urbański, ambasador marki. To już drugi spot uruchomionej pod koniec 2021 roku platformy komunikacyjnej.
– W natłoku codziennych zadań łatwo zapomnieć o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym, którego wybór może być czasochłonny i często bywa także skomplikowany. Dlatego jesteśmy blisko naszych klientów, aby maksymalnie uprościć im ten proces. Dzięki transparentności i szerokiej gamie usług nasz klient może w kilka minut porównać i kupić online idealnie dopasowaną do swoich potrzeb polisę. Ponadto płatność może być rozłożona na wygodne raty – komentuje Michał Gołota, Brand Manager Rankomat.
Głównym elementem nowej platformy komunikacyjnej porównywarki jest orientacja na potrzeby klienta. Kampania będzie prowadzona w TV, online, a ponadto będzie wspierana przez działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 14.02. Spot jest dostępny także na kanale YouTube porównywarki.
(AM, źródło: Rankomat)