Międzynarodowi prelegenci, najnowsze trendy technologiczne, wyzwania biznesu w czasach pandemii, prezentacje start-upów, 7 scen dla software developerów czeka na uczestników – tak w największym skrócie można opisać tegoroczną konferencję Infoshare. Wydarzenie, które odbędzie się w formacie online potrwa 6 dni (23–25 oraz 28–30 września). Patronem medialnym Infoshare jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
– We współczesnej gospodarce wszyscy gracze są tak naprawdę firmami technologicznymi, dotyczy to również ubezpieczeń – zauważa Aleksandra E. Wysocka, redaktor naczelna „Gazeta Ubezpieczeniowa”. – Infoshare to źródło wiedzy i inspiracji nie tylko dla informatyków i marketerów, ale również dla sprzedaży i kadry zarządzającej. Myśląc o rozwoju biznesu ubezpieczeniowego w dowolnym aspekcie nie da się pominąć technologii. Liczę na to, że ubezpieczeniowcy wezmą udział w tegorocznej edycji Infoshare nie tylko 29 września, kiedy będzie mowa o insurtechach – dodaje.
W tym roku wydarzenie odbędzie się online. Każdy z 6 dni konferencyjnych będzie wypełniony prelekcjami i nowymi możliwościami networkingu. Uczestnicy wydarzenia będą mogli oglądać transmisję na żywo na 2 równoległych kanałach.
Program konferencji obejmuje prelekcje przedstawiane na 9 scenach tematycznych. Na Inspire Stage wystąpią m.in. Joanne Pransky, pierwsza na świecie psychoterapeutka robotów, Audrey Tang, minister ds. cyfryzacji Tajwanu czy Brad Feld, doświadczony inwestor i przedsiębiorca, autor książek z serii The Startup Revolution.
Z kolei na Marketing Stage będzie można wysłuchać prelekcji najlepszych specjalistów, takich jak Neil Patel, nazywany przez „The Wall Street Journal” jedną z najbardziej wpływowych osób w sieci, czy Wes Bush, czołowy ekspert w zakresie Product-Led Growth i autor bestsellerowej książki „Product-Led Growth: How to Build a Product That Sells Itself”. Rodzimą scenę marketingową będą reprezentować Paweł Tkaczyk, Jakub Biel czy Artur Jabłoński.
Również na scenach technologicznych nie zabraknie ekspertów z największych firm, takich jak Google, Twitter IBM, Spotify lub Tinder, oraz niezależnych specjalistów. Wystąpią m.in. John Romero, nagradzany programista i projektant gier, twórca takich kultowych tytułów, jak Wolfenstein 3D, DOOM czy Quake, Mikko Hypponen, uznany ekspert ds. cybersecurity, Shioulin Sam, specjalistka Applied Machine Learning w Cloudera Fast Forward Labs, czy Rich Dutton, Head of Machine Learning for Corporate Engineering w Google.
W tym roku na developerów czeka 7 specjalistycznych scen:
- DevTrends Stage – poświęcona najważniejszym trendom technologicznym, takim ja UX/UI, Data Science, Quantum Computing, CyberSecurity czy Blockchain.
- Back-end Stage – dostarcza nowych informacji o trendach w programowaniu i ich zastosowaniach.
- Front-end Stage – to prelekcje skupione na tematach programowania interfejsów użytkownika, tworzeniu stron internetowych i analizie dostępnych frameworków.
- DeepTech Stage – gości ekspertów wdrażających sztuczną inteligencję w życiu codziennym, odkrywających tajemnice konstrukcji autonomicznych samochodów i innych rozwiązań wykorzystujących AI.
- Security Stage – praktycy i eksperci przedstawią metody i technologie, które zapewniają bezpieczeństwo urządzeń i prywatnych danych.
- DataTech Stage to wirtualne miejsce, w którym można dowiedzieć się, z jakich technologii, narzędzi i platform korzystać, by dobrze wykorzystywać ogromne ilości danych.
- IT Leaders (nowość konferencyjna) – jak zbudować i zmotywować swój zespół? Jak zorganizować cykl życia produktu i nim zarządzać? Tego można dowiedzieć się z prelekcji na nowej scenie, na której wystąpią doświadczeni menedżerowie IT.
W ramach Infoshare 2020 Online odbędzie się również międzynarodowy konkurs dla startupów Startup Contest, wzbogacony w tym roku o dodatkowe ćwierćfinały. Organizatorzy przygotowują także wirtualne expo dla start-upów (Startup Expo) i dla partnerów (Virtual Partner Expo). Inwestorzy będą mogli spotkać się we własnym gronie na specjalnym evencie online – Investor Meetup. Pojawić ma się również Online Matchmaking – wirtualna przestrzeń do spotkań online. Za pomocą narzędzia stworzonego specjalnie na to wydarzenie pojawi się możliwość rozmowy z innymi uczestnikami, np. potencjalnymi pracownikami, partnerami biznesowymi, klientami lub inwestorami.
Bilet Basic Pass jest dostępny za darmo, po uprzedniej rejestracji. Bilet Conference Pass daje możliwość dostępu do live-streamingu ze wszystkich oraz do nagrań z prelekcji. Natomiast Executive Pass dodatkowo umożliwia m.in. prezentację swojej firmy i udział w matchmakingu.
Więcej informacji: https://infoshare.pl/
Bilety: https://infoshare.pl/is-register/
(AM, źródło: Infoshare)