W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum stawiamy na profesjonalizm oraz innowację, dlatego koncentrujemy nasze działania na rozwoju technologicznym. Tworzymy rozwiązania, które kompleksowo wspierają codzienną pracę doradcy ubezpieczeniowego i zapewniają najwyższy standard obsługi.
Szybko, wygodnie, dokładnie i rzetelnie – tak właśnie działają nasze narzędzia dla partnerów i klientów, my zaś nieustannie pracujemy nad nowościami!
Cyfrowe środowisko pracy – nowości w systemie All in #1
System All in #1 SADUS to nowoczesny kombajn dla multiagenta, który gromadzi wszystkie niezbędne funkcje w ramach jednego, intuicyjnego panelu. Umożliwia przede wszystkim kalkulację i wystawienie polisy z oferty ponad 20 towarzystw w obszarach: komunikacja, dom/mieszkanie, NNW, podróż, GAP, koszty leczenia cudzoziemców czy grupa otwarta.
Warto wyróżnić również moduł APK i RODO, który w zautomatyzowany sposób przypomina o dopełnieniu ustawowego obowiązku wobec klienta i cyfrowo archiwizuje dokumentację, która to potwierdza. Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest centralna baza dokumentów ubezpieczeniowych. System umożliwia wysyłanie do klienta e-mailem lub przez SMS linków do odpowiednich dokumentów (np. OWU, Karta Produktu).
System All in #1 SADUS automatycznie generuje druki wypowiedzeń komunikacyjnych i rolnych. Co więcej, jeżeli klient zgłosi sytuację wymagającą modyfikacji w polisie, po zatwierdzeniu zmian w systemie zostaną one automatycznie zarejestrowane w portalu towarzystwa.
Do najnowszych funkcji systemu All in #1 należy moduł do wykonywania inspekcji pojazdów (AC i Auto Szyby), który dodatkowo daje możliwość wysyłki SMS z linkiem dla klienta (samodzielna inspekcja, np. w przypadku polisy zdalnej) – narzędzie krok po kroku instruuje, jakie zdjęcia pojazdu należy wykonać, po czym automatycznie przesyła zdjęcia z inspekcji do ubezpieczyciela.
Aplikacja ubezpieczeniowa SPECTRUM mobile
Niedawno miała miejsce premiera aplikacji ubezpieczeniowej SPECTRUM mobile, która zapewnia naszym klientom wygodny dostęp do portfela wszystkich swoich polis od różnych ubezpieczycieli. Znajdują się tam kluczowe informacje, np. o okresie ubezpieczenia czy płatnościach. Za pomocą aplikacji klient może też w łatwy sposób zgłosić modyfikację lub wypowiedzenie polisy.
Aplikacja upraszcza kontakt z doradcą, pomaga zlokalizować placówkę Spectrum w okolicy, a także zapewnia rzetelne informacje i wsparcie w razie szkody, które obejmuje m.in. instrukcje postępowania, sprawdzenie OC sprawcy czy wygenerowanie dwustronnego oświadczenia o zdarzeniu drogowym. Co istotne, większość tych funkcji jest dostępna dla każdego użytkownika aplikacji, bez względu na to, czy jest on klientem Spectrum.
Obserwujemy rosnące zainteresowanie naszą aplikacją ubezpieczeniową – z dnia na dzień coraz więcej osób pobiera SPECTRUM mobile i odkrywa fascynujący świat ubezpieczeń w swoim smartfonie. Cieszymy się, że możemy oddać tak praktyczne narzędzie w ręce naszych klientów.
Digitalizacja i profesjonalizacja na rynku ubezpieczeniowym to już nie tylko trend, ale fakt kształtujący codzienność osób działających w tej branży. Naszym priorytetem jest, aby nie tylko sprostać tym zmianom, ale wychodzić im naprzeciw z nowoczesnymi rozwiązaniami.
Artur Zajdel
prezes multiagencji Dom Ubezpieczeniowy Spectrum