Olimpiada dla wszystkich agentów w Polsce

0
510

Agenci ubezpieczeniowi są siłą napędową branży ubezpieczeniowej. W gąszczu ofert i zawiłości prawnych podają rękę klientowi i pomagają znaleźć rozwiązania najlepiej dopasowane do jego potrzeb. Olimpiada Wiedzy Ubezpieczeniowej jest jedyną tego typu inicjatywą w Polsce, promującą profesjonalne doradztwo ubezpieczeniowe, szerzenie wiedzy i nagradzającą „najlepszych z najlepszych”.

Do rywalizacji w Olimpiadzie Wiedzy Ubezpieczeniowej mogą przystąpić wszyscy chętni multiagenci (osoby fizyczne) i OFWCA. Pomysłodawcą i organizatorem Olimpiady jest Unilink SA – największa multiagencja w Polsce, która stawia na jakość i profesjonalizację doradztwa ubezpieczeniowego.

Poszukiwany, poszukiwana! Do zgarnięcia tytuł Najlepszy Agent 2022 i cenne nagrody!

Wszystkich agentów ubezpieczeniowych, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę branżową i zawalczyć o cenne nagrody, zapraszamy do udziału w drugiej edycji Olimpiady. Rywalizacja w formule teleturnieju to świetna zabawa i sposób na sprawdzenie swojej wiedzy – przekonuje Aleksandra Friedel, członkini zarządu Unilink.

Na zwycięzców czekają cenne nagrody. Najlepszy Agent roku 2022 otrzyma czek o wartości 10 tys. zł, auto BMW X1 do użytkowania przez rok oraz promocję w mediach ubezpieczeniowych. Udział w Olimpiadzie to także niezwykła okazja do branżowego networkingu –zachęca Aleksandra Friedel.

Pierwszym etapem Olimpiady jest test wiedzy, który zostanie przeprowadzony w formule online 21 września. 100 najlepszych uczestników zakwalifikuje się do II etapu.

W dniach 11–13 października w formie turnieju online agenci sprawdzą swoją wiedzę w zakresie regulacji prawnych, dotyczącą prowadzenia działalności ubezpieczeniowej oraz oferty produktowej największych ubezpieczycieli.

Do kolejnego etapu – finału Olimpiady, który odbędzie się 21 października, przejdzie dziesięciu uczestników z najlepszym wynikiem. Rywalizacja finałowa odbędzie się na żywo w warszawskim studio i będzie można ją śledzić w czasie rzeczywistym, dzięki transmisji online. Wielki Finał zakończy uroczysta kolacja z udziałem finalistów oraz przedstawicieli towarzystw ubezpieczeniowych, którzy są patronami Olimpiady.

Doradcy ubezpieczeniowi mogą zgłaszać się do rywalizacji, wypełniając formularz na stronie: www.olimpiada-ubezpieczeniowa.pl.

Warto niezwłocznie zgłosić się do udziału w Olimpiadzie, ponieważ w przypadku osiągnięcia takiego samego wyniku przez kilku uczestników w I etapie rywalizacji o przejściu do II etapu zadecyduje najkrótszy czas ukończenia testu, a w dalszej kolejności data rejestracji udziału w Olimpiadzie.

Partnerstwo i współpraca – to wszystkim się opłaca!

Unilink we współpracy z największymi towarzystwami ubezpieczeniowymi chce nagrodzić najlepszych agentów, doceniając ich profesjonalizm i wiedzę ekspercką. Do tej pory partnerstwo w projekcie zadeklarowały towarzystwa ubezpieczeniowe: ERGO Hestia (Złoty Partner), LINK4 (Złoty Partner), Warta (Złoty Partner), Uniqa (Srebrny Partner), Vienna Insurance Group Wiener, Compensa, InterRisk (Srebrny Partner), Signal Iduna (Srebrny Partner), Generali (Brązowy Partner), TUW Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych (Brązowy Partner) oraz LUX MED Ubezpieczenia (Brązowy Partner).

Jesteśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy Partnerem Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej dla Agentów. Chętnie wspieramy inicjatywy szerzące wiedzę oraz stawiające na jakość i profesjonalizm. Olimpiada to wyjątkowe wydarzenie łączące merytorykę i dobrą zabawę – mówi Katarzyna Wojdyła, członkini zarządu LINK4, Złotego Partnera Olimpiady. – Jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy, jaką wykazali się uczestnicy poprzedniej edycji. To potwierdzenie, że osoby chcące ubezpieczyć samochód, dom czy wykupić polisę na życie są w dobrych rękach. Z niecierpliwością czekam na tegoroczną rywalizację.

W dobie wszechobecnej digitalizacji, automatyzacji procesów biznesowych i nowoczesnych technologii – tak przecież potrzebnych – nie wyobrażamy sobie rynku ubezpieczeniowego bez profesjonalnej działalności agentów – przekonuje Justyna Wajs, członkini zarządu ERGO Hestia, Złotego Partnera wydarzenia. – Możliwość wsparcia Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej to wyraz naszego uznania dla fachowej wiedzy doradców. Ich codzienna praca zapewnia klientom najwyższą jakość usług, która jest filarem działania naszych organizacji. W końcu to doradca, człowiek wsparty nowoczesną technologią, ale przede wszystkim wyposażony w specjalistyczną wiedzę ostatecznie odpowiada na potrzeby klienta, dostarczając mu poczucie bezpieczeństwa. To wiedza doradców wypełnia treścią słowa o humanistycznym wymiarze ubezpieczeń, które chronią w trudnych momentach.

Wysoka jakość obsługi klienta oparta na profesjonalizmie, wiedzy i empatii ma kluczowe znaczenie w budowaniu wizerunku branży ubezpieczeniowej. Tylko w taki sposób można pozyskać zaufanie klientów do ubezpieczeń i osiągnąć ich satysfakcję z dobrze dobranej ochrony. Taką filozofią kierujemy się na co dzień w naszej firmie i takie podejście szeroko promujemy wśród pośredników –zapewnia Krzysztof Stanisławski, dyrektor Sieci Sprzedaży w Warcie.– Olimpiada Wiedzy Ubezpieczeniowej doskonale wpisuje się w podnoszenie standardów na rynku, dlatego z przyjemnością zaangażowaliśmy się w tę inicjatywę.

Patronem medialnym Olimpiady jest „Gazeta Ubezpieczeniowa” oraz „Miesięcznik Ubezpieczeniowy”.

Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę www.olimpiada-ubezpieczeniowa.pl oraz fanpage Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej na Facebooku, na którym odbędzie się wiele konkursów towarzyszących z nagrodami od partnerów wydarzenia.