Inter Polska ogłosił nową strategię

0
930

Dalsza ekspansja na rynku ubezpieczeń dla podmiotów i zawodów medycznych, skuteczne wyznaczanie trendów dotyczących produktów oraz propagowanie wysokiej jakości zdrowotnych ubezpieczeń grupowych wśród biznesu – tak przedstawiają sie najważniejsze założenia strategii TU Inter Polska na lata 2021–2023.

Towarzystwo deklaruje, że bazując na zdobytym doświadczeniu i wiedzy, zamierza umacniać swoją pozycję lidera wśród zakładów oferujących ubezpieczenia dla zawodów medycznych oraz znaczącego ubezpieczyciela w tej branży i planuje dalszą ekspansję. W realizacji tego celu ma pomóc rozszerzenie oraz indywidualizacja ochrony ubezpieczonych. Ponadto towarzystwo zamierza podtrzymywać i budować relacje ze środowiskiem medycznym. „Chcemy być wiarygodnym partnerem naszych klientów, gwarantując im nowoczesne i kompleksowe ubezpieczenia, odpowiadające na ich potrzeby i zmieniające się otoczenie. Silna pozycja, jaką TU Inter Polska zdobyło przez lata pracy na polskim rynku, pozwala nam na wyznaczanie nowych trendów w sektorze. Gwarantując najwyższe standardy, zamierzamy nadal inspirować i wyznaczać trendy” – zapowiada ubezpieczyciel.

Istotnym elementem nowej strategii jest propagowanie ubezpieczeń zdrowotnych dla firm, w których ogromny nacisk kładzie się na jakość i kompleksowość oferowanych świadczeń. W najbliższych latach Inter Polska zamierza znacząco rozszerzyć swoje działania także w tym sektorze. Ponadto zakład chce nadal dbać o umacnianie swojej pozycji finansowej, co ma zagwarantować stabilność i bezpieczeństwo klientów.

Ubezpieczyciel deklaruje ponadto, że będzie kłaść duży nacisk na realizację wartości firmy, takie jak: profesjonalizm, orientacja na klienta oraz zaufanie i wzajemny szacunek.

Artur Makowiecki

news@gu.home.pl