Jakość ważniejsza od ilości

0
2427

Nieustannie kierujemy się tym mottem. Możemy odnieść je do każdej sfery funkcjonowania naszej multiagencji. Skupiamy się na ważnych procesach nie w kontekście ilościowym, ale przede wszystkim jakościowym.

Nasze 20-letnie doświadczenie na rynku nauczyło nas wiele. Z tych wieloletnich lekcji wynieśliśmy wiedzę, która pozwoliła usprawnić funkcjonowanie i opracowanie wsparcia dla agentów na najwyższym poziomie.

Stworzyliśmy swoisty klub ubezpieczeniowy, do którego rekrutujemy agentów, zapewniając im pakiet narzędzi. Klub ma ograniczoną liczbę członków. Może do niego należeć maksymalnie 2 tys. agentów. Mają oni zapewnione kompleksowe zaplecze wsparcia. Skupiliśmy się na wyszkoleniu i pomocy na każdym etapie kariery ubezpieczeniowej agentów współpracujących z nami. Możemy śmiało powiedzieć – to jest klucz do sukcesu!

Z nami agenci są widoczni w internecie

Jesteśmy liderem wśród multiagencji w zakresie wsparcia marketingowego. Pomagamy zwiększyć widoczność w internecie. Prowadzimy już około 300 wizytówek Google Moja Firma dla naszych agentów. Wyręczamy w regularnym jej prowadzeniu, co zwiększa lokalną widoczność w sieci firm naszych agentów – biorąc pod uwagę, że aż 46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne. Oznacza to, że jest to idealne narzędzie do pozyskiwania klientów z okolicy.

Dodatkowo agent dostaje zupełnie za darmo konto premium na Mapie Agentów, co zapewnia nieograniczony dostęp do materiałów i wyższą pozycję w wyszukiwarce agentów. A już na początku wakacji zostaną aktywowane nowe funkcjonalności w panelu. Jedną z najbardziej rewolucyjnych będzie możliwość przekształcenia zwykłej wizytówki agenta na wizytówkę premium, która będzie wyglądać jak niezależna strona www. Adres wizytówki zostanie spersonalizowany pod agenta – bez domeny „mapaagentow”. Dzięki tej przełomowej opcji agent nie będzie musiał projektować kosztownej w realizacji i administracji strony internetowej.

Już niebawem swoją premierę będzie mieć również nowa odsłona Strefy Agenta. Dzięki nowym funkcjonalnościom agent będzie mieć dostęp do wszystkich dokumentów, narzędzi i szkoleń w jednym miejscu. Strefa wkrótce zostanie zintegrowana w CRM, który ułatwi zarządzanie relacjami z klientami.

Wystarczy, że nasi dystrybutorzy są profesjonalistami w swojej dziedzinie. My pomagamy w promowaniu i oszczędzamy cenny czas. Dlatego najnowszym bonusem, z którego mogą korzystać nasze OFWCA do promocji w social mediach, jest pakiet „50 szablonów grafik dla agenta ubezpieczeniowego” na platformę Canva, które możesz dostosować do potrzeb i identyfikacji graficznej swojej firmy. Nasze szablony to nie tylko pusty graficzny zarys, jakich pełno na rynku. To grafiki ze zdjęciami oraz merytoryczną treścią, która zainteresuje klientów.

Prowadzimy także ogólnopolskie kampanie reklamowe we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, które wspierają sprzedaż naszych dystrybutorów.

Chatbot, który ułatwi proces APK

W dzisiejszym dynamicznym świecie profesjonaliści branży ubezpieczeniowej muszą być wyposażeni w odpowiednie narzędzia. Dlatego nasze OFWCA mogą liczyć na to, że zapewnimy im dostęp do tych, które realnie usprawnią im pracę.

Wiemy, jak czasochłonne jest spełnienie wszystkich formalnych wymogów komisji nadzorczych. Jednym z nich jest dokumentowanie wykonania analizy potrzeb klienta. Stąd pomysł na chatbot, który będzie przeprowadzać analizę za agenta!

Jesteśmy w trakcie dopracowywania i testów naszego chatbota i już niedługo trafi on w ręce naszych OFWCA – będą mogły zaimplementować go na swoje strony internetowe.

Szkolenia z praktykami i specjalistami

Skupiamy się na szkoleniach, które pozwalają nabyć nowe umiejętności i wiedzę. Jesteśmy strategicznym sponsorem cyklu szkoleń dla „Profesjonalnego Agenta Ubezpieczeniowego”, których organizatorem jest Mapa Agentów. Dotyczą prawnych aspektów pracy w branży ubezpieczeniowej – APK, IDD, RODO, kontroli nadzorczych. Już w lipcu będziemy także kontynuować szkolenia z zakresu budowania marki osobistej w internecie – bądźcie czujni! Oczywiście nasi dystrybutorzy korzystają z kodu rabatowego, który uprawnia ich do udziału w szkoleniach zupełnie za darmo.

A co, jeśli pojawi się nagły problem? Nasi specjaliści pomogą w bieżących sprawach i nie zostawią agenta z problemem.

Kolejnym bardzo ważnym obszarem wsparcia jest dostarczanie wiedzy i pomocy w konfliktowych sytuacjach z klientem, także w zakresie IDD oraz RODO. Dostarczamy narzędzia informatyczne tworzone tylko dla naszych agentów. Oznacza to prostą obsługę danych czy zautomatyzowany proces wystawiania polis, automatyczne generowanie esemesów do klientów.

A rozliczenia? Z nami nie musisz przejmować się rozliczeniami. Prowadzimy je za ciebie, abyś mógł skupić się na sprzedaży.

Warto wspomnieć, że szczególnie wspieramy agentów w zakresie sprzedaży polis na życie i zdrowie. W tych obszarach posiadamy odpowiednie produkty, a także specjalny program, dzięki któremu agenci współpracujący z nami zyskują dodatkową przewagę. Dowiedz się więcej na alwislife.pl.

Nasze sukcesy to efekt wspólnej pracy

Nie jesteśmy korporacją, dlatego nie ma tu stresu spowodowanego wyrabianiem norm. Wierzymy, że dobra atmosfera w pracy wpływa na efektywność i zadowolenie agentów, i dlatego tak bardzo dbamy o jej utrzymanie.

Wacław Migacz
prezes zarządu
Alwis & Secura