Aż sam się sobie dziwię, że ten test przeprowadziłem dopiero teraz… Ale lepiej takie lekcje odrobić późno, niż w ogóle nie wyciągnąć wniosków. Dziś opowiem historię o tym, jak jednym prostym rozwiązaniem zwiększyłem liczbę leadów ubezpieczeniowych, które pozyskuję dla zaprzyjaźnionych multiagentów.
To samo co ja będziesz mógł wprowadzić w swoim biznesie ubezpieczeniowym już od dziś! Będziesz też mógł pozyskiwać dwa razy więcej leadów i dwa razy taniej.
Realizuję obecnie kilka kampanii pozyskujących leady. Są to albo ubezpieczenia na życie skierowane do Polaków mieszkających w UK, albo ubezpieczenia od utraty dochodu dla lekarzy, czy też ubezpieczenia dla Polaków mieszkających w Niemczech. Jak widzisz, te grupy są mocno zróżnicowane. Nawet geograficznie – nie mają wspólnego mianownika.
Zdobywam te leady ubezpieczeniowe na różne sposoby. Jednym z nich jest kampania reklam na Facebooku. Obecnie generuje ona 75% leadów, które podsyłam multiagentom.
Multiagenci bez twarzy i prosty przekaz
Nie obyło się jednak bez wyzwań – multiagenci nie chcieli pokazywać w reklamach swoich twarzy. Reklamy, od wyświetlania których zacząłem kampanie, przedstawiały więc moje zdjęcie i zawierały prosty przekaz: „Pomagam Polakom w UK w wyborze ubezpieczenia na życie” albo: „Pomagam pracownikom ochrony zdrowia w wyborze ubezpieczenia od utraty dochodu”. Tego trzymałem się… miesiącami. Leady ubezpieczeniowe spływały. Wszystko grało. Zacząłem też pracę z multiagentami nad optymalizacją procesu obdzwaniania leadów.
A teraz perełka… I sam przyznam, że nie wiem, dlaczego wcześniej na to nie wpadłem. Otóż tydzień temu dodałem nową grafikę reklamową do kampanii na Facebooku. Poza swoim zdjęciem i tekstem, do kogo to ubezpieczenie jest skierowane, dodałem zdjęcie od razu przyciągające uwagę danej grupy docelowej.
Przykłady?
W kampanii pozyskującej leady ubezpieczeniowe do lekarzy, na ubezpieczenie od utraty dochodu, grafika reklamowa wygląda tak: moje zdjęcie + tekst: „Pomagam pracownikom Ochrony Zdrowia w wyborze ubezpieczenia od utraty dochodu” + zdjęcie lekarza.
W kampanii pozyskującej leady ubezpieczeniowe do Polaków mieszkających w UK, na ubezpieczenia na życie, grafika reklamowa wygląda tak: moje zdjęcie + tekst „Pomagam Polakom w UK w wyborze ubezpieczenia na życie” + zdjęcie Londynu.