Kampania Nationale-Nederlanden inspiruje do aktywności

0
443

Nationale-Nederlanden wystartowało z kampanią digitalową #KołaZainteresowań, w ramach której chce stworzyć wirtualną przestrzeń dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze i e-hulajnodze oraz biegaczy. Celem akcji jest zachęcenie do wymiany porad, propozycji tras czy wspólnego dbania o bezpieczeństwo.

Pod hasztagiem #KołaZainteresowań firma chce zbudować społeczność osób aktywnie spędzających czas wolny i przestrzeń do wymiany doświadczeń. W mediach społecznościowych pojawią się treści, porady oraz pomysły skierowane do rowerzystów, biegaczy oraz użytkowników hulajnóg elektrycznych. Swoją perspektywę na aktywności indywidualne lub w gronie rodzinnym będą pokazywać influencerzy zaangażowani w akcję, która potrwa do połowy lipca – aktorki Joanna Jabłczyńska i Agnieszka Sienkiewicz oraz twórcy internetowi Szajbajka i Technostrefa.

Nationale-Nederlanden uruchomi również mobilne, bezpłatne serwisy rowerowe połączone z usługą bike fittingu oraz punktem ładowania i serwisowania e-hulajnóg. Poza serwisowaniem i naprawą sprzętu eksperci pomogą dopasować rower do użytkownika – doradzą w doborze ramy czy regulacji siodełka, aby zwiększyć komfort jazdy. Wszystko po to, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia kontuzji. W trzy kolejne weekendy (29–30 maja, 5–6 czerwca i 12–13 czerwca) mobilne serwisy Nationale-Nederlanden staną w punktach znajdujących się na trasach najpopularniejszych polskich szlaków rowerowych: Green Velo, Velo Baltica i Szlaku Orlich Gniazd.

Dodatkowo, Nationale-Nederlanden zdecydowało się wesprzeć dwa sportowe wydarzenia. Firma została sponsorem pierwszego ultramaratonu rowerowego Mazowiecki Gravel oraz trzeciej edycji ogólnopolskich zmagań o tytuł Rowerowej Stolicy Polski.

Kampania #KołaZainteresowań promuje ubezpieczenie roweru, hulajnogi elektrycznej i ich użytkowników „Na dwa koła”, które dostępne są w ofercie Nationale-Nederlanden i ING Banku Śląskiego.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)