28 stycznia 2020 roku w Warszawie odbędzie się konferencja zatytułowana „Obsługa klienta bankowego – AI i bezpieczeństwo”. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
Podczas konferencji jej uczestnicy będą debatować m.in. o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym. W trakcie wydarzenia przedstawiony zostanie m.in. przegląd innowacji w Polsce i na świecie, podczas którego goście konferencji poznają różnice pomiędzy polskim sektorem FinTech a zagranicznymi, zapoznają się z najważniejszymi innowacjami technologicznymi w polskim sektorze bankowym, zyskają wiedzę na temat zastosowań sztucznej inteligencji w sektorze FinTech oraz jego perspektyw i kierunków rozwoju.
Prelekcje podczas spotkania wygłoszą m.in.: Łukasz Piechowiak, redaktor naczelny Fintek.pl oraz Przemysław Tomczyk, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
Konferencja jest skierowana do przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych: szefów Departamentów Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta, oraz CIO, CSO, audytorów, analityków biznesowych. Osoby pełniące te funkcje mogą liczyć na bezpłatny udział w wydarzeniu.
Konferencja odbędzie się 28 stycznia 2020 roku w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, sala A, piętro I.
Rejestracja i warunki uczestnictwa:
Kontakt z organizatorem:
e-mail: biuro@pirbinstytut.pl
tel.: +48 691 571 598
fax: +48 22/ 203 51 41
(am)