Partnerstwa z firmami Europa Ubezpieczenia oraz Allianz Partners nie wystarczają już Laven. Firma myśli o ekspansji zagranicznej, która miałaby rozpocząć się jeszcze w tym roku – podał cashless.pl.
Piotr Karda, CEO Laven, w rozmowie z serwisem ujawnił, że jego firma chce zaoferować zagranicznym partnerom usługi związane z modelem aktuarialnym, tak aby mogli oni zaproponować klientom komplementarne ubezpieczenia zdrowotne. Wprawdzie ów model został opracowany dla polskiego rynku, ale charakteryzująca go elastyczność pozwala mu z łatwością zaadaptować się wszędzie. Laven jest też otwarty na współpracę z kolejnymi polskimi ubezpieczycielami. Rozważa również skorzystanie z usług któregoś z europejskich dostawców ochrony, otwartych na partnerstwa w formule white label, tak aby móc zacząć oferować polisy sygnowane własną marką.
Piotr Karda ujawnił również, że w styczniu Laven wyszedł na plus i przewiduje zamknięcie roku zyskiem.
Więcej:
cashless.pl z 23 lutego, Ida Krzemińska-Albrycht „Laven już na plusie i wybiera się za granicę. Co może zaoferować ubezpieczycielom z innych rynków?”
(AM, źródło: cashless.pl)