Leadenhall Insurance wraz z CUK Ubezpieczenia rusza z nową formułą sprzedaży polisy na życie LifeUp. Technologia pierwszej z firm pozwala klientom na samodzielne zawarcie umowy ubezpieczenia po podaniu wyłącznie daty urodzenia i weryfikacji tożsamości w systemie Veriff. W kolejnym etapie Leadenhall i CUK planują rozszerzenie współpracy o dystrybucję w identycznym modelu ubezpieczeń NNW oraz OC zawodowej.
Leadenhall współpracuje z CUK w zakresie dystrybucji ubezpieczenia na życie LifeUp od 2022 roku. Teraz produkt zostanie zaoferowany w nowym modelu sprzedaży. Klienci multiagencji zostaną poinformowani o możliwości zakupu ubezpieczenia w zautomatyzowanej kampanii marketingowej. Będą mogli dokonać transakcji przy użyciu autorskich narzędzi przygotowanych przez Grupę Efinity, do której należy Leadenhall. Do dyspozycji mają system transakcyjny dostępny na stronie internetowej produktu, dopasowanej również do urządzeń mobilnych. Całość jest spersonalizowana zgodnie z identyfikacją wizualną CUK.
– Współpraca z CUK w modelu B2B2C to bardzo ważny krok w rozwoju naszych ubezpieczeń na życie. Dzięki temu partnerstwu zyskujemy dostęp do jednej z najlepiej rozpoznawanych sieci multiagencyjnych w kraju. Nasz partner rozszerza z kolei ofertę ubezpieczeń na życie o produkt oraz aplikacje stworzone z myślą o nieskomplikowanej i szybkiej sprzedaży zdalnej bez konieczności angażowania agenta – mówi Rajmund Rusiecki, prezes zarządu Leadenhall Insurance.
Wystarczy jedna informacja
Zastosowana technologia umożliwia zawarcie umowy w kilka minut bez konieczności wypełniania ankiety medycznej i dostarczania wyników badań. Oferta jest gotowa po 30 sekundach od podania jedynej informacji wymaganej do kalkulacji składki – daty urodzenia klienta. Po wyborze okresu ochrony, akceptacji ceny i wprowadzeniu niezbędnych danych polisa jest wystawiana. Płatności pierwszej składki dokonuje się bezpośrednio na stronie lub ustawia płatności cykliczne na cały okres obowiązywania umowy. Weryfikacja tożsamości odbywa się całkowicie online w powiązanym z platformą systemie Veriff.
– Jako multiagencja szukamy przewag konkurencyjnych m.in. w możliwie szerokim portfolio produktów oraz w rozwiązaniach technologicznych. Dzięki współpracy z Leadenhall odnosimy korzyści w obu tych obszarach. Włączamy do oferty atrakcyjne ubezpieczenie na życie, którego sprzedaż odbywa się w całkowicie zautomatyzowany sposób – komentuje Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-Commerce CUK Ubezpieczenia.
Kolejne polisy już wkrótce
Leadenhall LifeUp to terminowe ubezpieczenie na życie zapewniające ochronę na wypadek śmierci. Kierowane jest do osób w przedziale wiekowym 18–60 lat – ubezpieczeni korzystają z ochrony przez co najmniej 5 lat, maksymalnie do ukończenia 70. roku życia. Produkt wyróżnia prosta konstrukcja, elastyczność (z ochrony można zrezygnować w dowolnym momencie) i niska cena (od 17 zł miesięcznie).
– W planach mamy rozszerzenie współpracy z CUK o kolejne kategorie produktowe – ubezpieczenia NNW oraz specjalistyczne polisy OC zawodowej m.in. dla przedstawicieli wolnych zawodów i samozatrudnionych – dodaje Rajmund Rusiecki.
(AM, źródło: Brandscope)