Leadenhall Insurance System ułatwi pracę pośrednikom

0
724

Leadenhall Insurance, coverholder Lloyd’s, uruchomił nową generację swojego autorskiego systemu transakcyjnego o nazwie Leadenhall Insurance System (LIS). Narzędzie ma ułatwiać pracę brokerom i agentom, wspierając ich w dystrybucji ubezpieczeń specjalistycznych.

Nowa platforma powstała jako efekt współpracy opartej na wymianie biznesowych doświadczeń z rynku ubezpieczeń Leadenhall i najnowszych rozwiązań z zakresu technologii dostarczonych przez Efinity.

System LIS stworzony przez Efinity Insurance Group, jest praktycznym elementem nowej strategii grupy, zakładającej zmianę modelu dystrybucji ubezpieczeń dzięki nowoczesnym rozwiązaniom IT, z centralną rolą pośrednika.

– Postęp technologiczny zrewolucjonizował sposób konsumowania mediów, wymiany informacji i robienia zakupów. Ubezpieczenia nie są tu wyjątkiem – mówi Maciej Bud-Gusaim, prezes Leadenhall Insurance. – W Leadenhall od zawsze mieliśmy dokładnie sprecyzowaną wizję naszej działalności. Naszą rolą jest wspieranie pośredników, dlatego dzięki doświadczeniu i niekwestionowanej przewadze technologicznej wprowadzamy na rynek nowy system transakcyjny. Z jednej strony odpowiadamy na rzeczywiste potrzeby rynku, z drugiej zaś wyznaczamy kierunek rozwoju branży – dodaje.

LIS System to nowoczesny, intuicyjny i wygodny w obsłudze serwis, który wspiera sprzedaż i zarządzanie procesem polisowania. Największy nacisk kładzie na zaangażowanie klienta i odciążenie pośrednika.

– Pośrednikowi nie płaci się za doradztwo, a za sprzedaż polis. Dlatego Leadenhall, szanując czas pośrednika, do minimum ogranicza czynności administracyjne, dając jednocześnie więcej przestrzeni na cross-selling i up-selling – mówi Tomasz Domalewski, dyrektor sprzedaży Leadenhall Insurance. – Wierzymy przy tym, że sprzedawanym produktem nie jest sama polisa czy OWU. Produkt to całokształt procesu sprzedaży i dlatego wymaga odpowiedniego podejścia – dodaje.

LIS jest w pełni responsywny. Działa tak samo na smartfonie, tablecie czy laptopie, bez szkody dla jego funkcjonalności. Umożliwia również współdzielenie procesów sprzedażowych z klientem w prosty i przejrzysty dla obu stron sposób, co przyspiesza proces polisowania. Pośrednik korzystający z platformy otrzymuje także wsparcie w postaci możliwości bieżącego monitorowania działań podejmowanych przez ubezpieczanego. Klient z kolei zyskuje szybką ścieżkę do komunikacji ze swoim doradcą, z którym może łatwo skontaktować się z poziomu systemu.

(AM, źródło: Leadenhall Insurance)