Francja jest trzecim krajem w Europie – po Niemczech i Holandii – w którym będzie działać Lemonade. Amerykański insurtech oferujący ubezpieczenia w modelu peer-to-peer zaoferuje swoje produkty francuskim klientom do końca obecnego roku.
– Choć francuski rynek ubezpieczeń jest jednym z najbardziej rozwiniętych na świecie, wierzymy, że unikalne połączenie wartości i technologii Lemonade będzie stanowiło wyróżnik wśród francuskich konsumentów – powiedział Daniel Schreiber, CEO i współzałożyciel Lemonade.
Firma podkreśla, że produkt skierowany na rynek francuski jest tworzony specjalnie dla tamtejszego klienta, ale będzie również ucieleśnieniem tego, z czego Lemonade jest już znane: wykorzystania sztucznej inteligencji, natychmiastowej wypłaty roszczeń oraz możliwości wspierania lokalnych i globalnych organizacji charytatywnych. Dodatkowo, podobnie jak w przypadku produktów niemieckich i holenderskich, produkt francuski będzie oparty na Policy 2.0 – krótkim, łatwym do zrozumienia i przejrzystym dokumencie ubezpieczeniowym, przeznaczonym dla zwykłych ludzi, a nie prawników.
(AM, źródło: PIU)