Powódź, która nawiedziła południowo-zachodnią oraz południową Polskę, dotknęła wiele osób. Wśród nich znaleźli się także agenci ubezpieczeniowi. Z pomocą pospieszył im LINK4.
Ubezpieczyciel poinformował w mediach społecznościowych, że w związku z sytuacją powodziową uprościł formalności i wydłużył czas na rozliczenie produkcji za pośrednictwem Strefy Agenta lub aplikacji mobilnej z 7 do 21 dni. Zakład zadeklarował również, że zapewni profesjonalne osuszenie pomieszczeń biurowych tych pośredników, których biura zostały zniszczone przez powódź, a dodatkowo znajdzie im przestrzeń do przyjmowania klientów.
Anna Katarzyna Olech, dyrektorka Pionu Sprzedaży Agencyjnej LINK4, zadeklarowała we wpisie na Facebooku, że cały zespół ubezpieczyciela jest do dyspozycji agentów. Zakład podkreślił też, że więcej informacji na temat pomocy udzielają kierownicy regionalni ds. Sprzedaży Agencyjnej.
(AM, źródło: LinkedIn, Facebook)