LINK4 stawia na rozwój strategii omnichannel

0
521

LINK4 udostępnił klientom nowy portal obsługowo-sprzedażowy. W ramach serwisu jest m.in. dostępny bardzo szybki kalkulator ubezpieczeń, który dzięki integracji z bazami CEPiK i CEP pozwala obliczyć składkę za OC czy AC w kilka sekund. Uruchomienie portalu jest kolejnym elementem strategii ubezpieczyciela, zakładającej jeszcze większą integrację kanałów sprzedażowych oraz automatyzację procesów w sprzedaży bezpośredniej ubezpieczeń.

Oprócz kalkulatora klienci LINK4 znajdą także w nowym serwisie czytelny i intuicyjny interfejs z łatwą nawigacją, wygodną wyszukiwarkę, uproszczone i przejrzyste formularze oraz opcję wyboru preferowanej formy kontaktu (np. czat lub rozmowa telefoniczna). Jednocześnie ubezpieczyciel zintegrował oferty w kanale online i call center oraz wprowadza na szeroką skalę automatyzację procesów sprzedażowych.

– W LINK4 realizujemy konsekwentnie strategię omnichannel w sprzedaży bezpośredniej. Nowy portal internetowy z innowacyjnym kalkulatorem produktów motoryzacyjnych w połączeniu z automatyzacją i personalizacją procesów sprzedażowych zapewni jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom – mówi Michał Chyczewski, wiceprezes LINK4.

W praktyce oznacza to, że klient, rozpoczynając podróż zakupową np. w kanale online, może ją kontynuować ze wsparciem konsultanta, a następnie samodzielnie zmodyfikować zakres oferty i zrealizować zakup na portalu internetowym w dogodnym dla siebie momencie. W trakcie tej podróży „oferta” podąża za klientem, podobnie jak przyznane rabaty. System sprzedażowy LINK4 rozpoznaje zachowania i preferencje klienta i definiuje na ich podstawie kolejne kroki w komunikacji, których celem jest ułatwienie zakupu. 

– To kolejny etap łączenia świata digitalu z tradycyjnymi formami obsługi. Nasi klienci preferują różne formy kontaktu i korzystają z różnych narzędzi, dlatego połączenie ścieżek zakupu ubezpieczenia to naturalny krok w spełnianiu ich oczekiwań. Dążymy do tego, by użytkownicy mogli wykorzystywać wiele kanałów, które im odpowiadają w danej chwili, do skorzystania z najlepszej dla nich oferty – podkreśla Bogumił Perzyna, dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct LINK4.

Nowy portal i integracja zdalnych kanałów sprzedażowych są kolejnymi elementami transformacji cyfrowej realizowanej przez LINK4, opartej na koncepcji organizacji „data driven”.  

(AM, źródło: LINK4)