Machine learning umożliwi automatyczną obsługę wypowiedzeń w Trasti

0
817

Nowy system obsługi wypowiedzeń umów ubezpieczenia wdrożony przez Trasti pozwala na automatyczne przyjmowanie wypowiedzeń, przesyłanych przez klientów zarówno w formie e-maili, skanów, jak i przez formularz na stronie internetowej – podał cashless.pl.

Rozwiązanie przygotowane przez ecom.software pozwoliło ubezpieczycielowi na skrócenie o połowę czasu obsługi wypowiedzeń. Dzięki zastosowaniu algorytmów uczenia maszynowego narzędzie może przetworzyć różne formy zgłoszeń – od tych z formularzy internetowych, przez maile od agentów i klientów, na skanach dokumentów skończywszy. Pierwsze wyniki są obiecujące: system prawidłowo przetworzył 85% zgłoszeń. Pozostałe przekazano do obsługi przez doradców.

Więcej:

cashless.pl z 27 marca, Ida Krzemińska-Albrycht „Trasti zautomatyzowało przyjmowanie wypowiedzeń umów. Sztuczna inteligencja odczyta nawet te napisane odręcznie”

(AM, źródło: cashless.pl)