Po ponad dwóch latach Maciej Krzysztoszek wraca na rynek ubezpieczeniowy. W lipcu dołączył do zespołu UNIQA w Polsce, gdzie jako rzecznik prasowy będzie odpowiadać za relacje z mediami i komunikację zewnętrzną.
– Maciej to doświadczony menedżer, który dobrze zna branżę ubezpieczeniową i media. Cenimy jego kompetencje, otwartość i wysokie standardy etyczne, które w pełni podzielamy jako organizacja. Mamy podobne spojrzenie na procesy biznesowe i wartości, które promujemy. Cieszymy się, że Maciej postanowił związać dalszą swoją karierę i rozwój właśnie z UNIQA – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego UNIQA.
– Rynek finansowy od zawsze był mi bliski i cieszę się, że ponownie mogę być jego częścią. UNIQA jest marką, która pozostaje blisko klientów i swoich partnerów. Promuje wartości oparte na współpracy i szacunku do drugiego człowieka. Wierzę, że to doskonały punkt wyjścia do budowania otwartej i transparentnej komunikacji. Bardzo dziękuję Agnieszce i zarządowi za okazane mi zaufanie – mówi Maciej Krzysztoszek.
Maciej Krzysztoszek ma blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe, które w pierwszym okresie zdobywał jako dziennikarz w redakcjach biznesowych, a przez ostatnie 10 lat w komunikacji korporacyjnej i PR. Odpowiadał za relacje z mediami i komunikację zewnętrzną m.in. w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego i LINK4, a przez ostatnie dwa lata także w Grupie Amica, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego i menedżera ds. zrównoważonego rozwoju. Od 2018 roku jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i klubu rzeczników prasowych w stowarzyszeniu, a także koordynatorem klubu investor relations w PSPR.
Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Università degli Studi di Milano, gdzie studiował nauki polityczne, a także Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której ukończył finanse i rachunkowość oraz studia podyplomowe Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach.
(AM, źródło: UNIQA)