Małgorzata Harasimiuk-Grodzka i Marcin Dyliński w zarządzie CUK Ubezpieczenia

0
3640

Z dniem 1 maja do zarządu CUK Ubezpieczenia dołączyli Małgorzata Harasimiuk-Grodzka oraz Marcin Dyliński. Multiagencja podkreśla, że obie osoby zostały wybrane ze względu na swoje bogate doświadczenie oraz wysokie umiejętności przywódcze.

– Gratuluję Małgorzacie i Marcinowi. Wierzę, że ich bogate doświadczenie, dynamizm w działaniu oraz wizja przyczynią się do dalszego rozwoju CUK Ubezpieczenia. Naszym celem jest utrzymanie tempa wzrostu oraz dążenie do zbudowania najbardziej efektywnej i profesjonalnej sieci dystrybucji ubezpieczeń. Dynamiczny rozwój firmy wymagał wzmocnienia oraz przebudowy struktury zarządu w celu zwiększenia efektywności oraz optymalizacji procesów decyzyjnych – mówi Jacek Byliński, prezes zarządu CUK Ubezpieczenia.

Małgorzata Harasimiuk-Grodzka jako członkini zarządu ds. Sprzedaży i Rozwoju Sieci będzie odpowiadać za realizację strategii sprzedaży w sieciach partnerskich i sieci własnej oraz za rozwój sieci dystrybucji i optymalizację procesów sprzedażowych. Ekspertka jest związana z branżą ubezpieczeniowa od ponad 20 lat. Karierę zaczynała w ubezpieczeniach na życie w Nationale-Nederlanden w ramach programu rozwoju kadr menedżerskich, gdzie zdobywała doświadczenie zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Odpowiadała m.in. za zarządzanie oddziałami sprzedaży, ubezpieczenia grupowe czy rozwój sprzedaży. W latach 2012–2017 pracowała w ERGO Hestii, gdzie była odpowiedzialna za obszar rozwoju sprzedaży oraz za direct, wprowadzając na polski rynek markę MTU24. Od 2018 do 2024 roku pełniła funkcję dyrektora sprzedaży sieci agencyjnej Allianz, odpowiadając zarówno za sieć wyłączną, jak i współpracę z siecią multiagencyjną. Od lutego 2024 roku Małgorzata Harasimiuk-Grodzka jest związana z CUK Ubezpieczenia jako dyrektorka Departamentu Rozwoju Sprzedaży i Analiz.

– Otrzymanie powołania do zarządu jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Bardzo doceniam, że obdarzono mnie zaufaniem, powierzając odpowiedzialność nad kluczowymi dla organizacji obszarami sprzedaży i rozwoju sieci CUK Ubezpieczenia. To wyjątkowa firma, która odgrywa istotną rolę w sektorze multiagencji, dlatego traktuję to powołanie jako ambitne wyzwanie z ogromną odpowiedzialnością – podkreśla Małgorzata Harasimiuk-Grodzka.

Marcin Dyliński jako członek zarządu ds. Marketingu i E-commerce, będzie odpowiedzialny za marketing, markę, omnichannel oraz kanały direct i contact center. Karierę zawodową rozpoczynał u dystrybutora marki Casio, następnie przez 11 lat budował struktury sprzedaży w Orange Polska, gdzie zajmował się tworzeniem struktury dystrybucji prepaid, alternatywnymi kanałami sprzedaży w zakresie usług agencyjnych, kanałami bankowości elektronicznej, a następnie business development oraz kanałem direct online i call center. Następnie 3 lata pracował na rynku wydawniczym, zajmując się marketingiem, systemami sprzedaży i dystrybucji contentu online jako członek zarządu ds. Sprzedaży i Digital w PZWL, członek zarządu ePWN, a także pełnomocnik zarządu odpowiedzialny za digital i sprzedaż tej ostatniej. Od kwietnia 2021 roku pracuje w CUK Ubezpieczenia, gdzie pełni funkcję dyrektora departamentu ds. marketingu i e-commerce. Marcin Dyliński ukończył MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania, gdzie obecnie jest wykładowcą, a także Akademię Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej.

– Jestem wdzięczny za zaufanie i dostrzeżenie mojego dotychczasowego zaangażowania w rozwój firmy. Mając na uwadze zdobytą dotychczas wiedzę i doświadczenie oraz owocną współpracę z zarządem, jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy ambitne cele. Jest dla mnie zaszczytem, że marketing CUK Ubezpieczenia, który odgrywa kluczową rolę w innowacyjności branży ubezpieczeniowej, stanowi integralną część strategicznej wizji zarządu. Cieszę się na możliwość kontynuowania tej misji jako członek zarządu – dodaje Marcin Dyliński

Artur Makowiecki

news@gu.com.pl