MetLife: Procedury dostosowane do ryzyka związanego z koronawirusem

0
621

MetLife zmienia sposób działania, aby zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, pracowników i partnerów biznesowych oraz utrzymać dotychczasowe standardy obsługi.

– Aby ograniczyć ryzyko związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, na bieżąco śledzimy sytuację i wprowadzamy odpowiednie procedury przygotowane na wypadek tego typu zdarzeń. Dzięki temu możemy być spokojni o ciągłość działania MetLife oraz utrzymanie standardów obsługi naszych klientów i współpracy z partnerami. Od ubiegłego tygodnia wszystkie procesy w firmie – również te dotyczące obsługi klienta – realizujemy w modelu pracy zdalnej, a każdy pracownik ma możliwość i jest przygotowany do pracy z domu. Większość agentów i pracowników MetLife właśnie w ten sposób teraz pracuje – mówi Mirosław Kisyk, prezes i dyrektor generalny MetLife.

Klienci mogą załatwić wszystkie sprawy drogą zdalną, poprzez serwisy na stronie internetowej. Tam znajdują się najważniejsze informacje dotyczące obsługi, w tym aktualizowane na bieżąco odpowiedzi na pytania klientów na temat sytuacji związanej z koronawirusem. Osoby, które zamiast wypełniania formularzy internetowych preferują bardziej bezpośredni kontakt, mogą poprosić o pomoc konsultanta na infolinii, wysłać e-mail lub zadzwonić do agenta.

– W tym trudnym dla nas wszystkich czasie dokładamy wszelkich starań, aby nowy sposób funkcjonowania firmy nie miał wpływu na realizowanie wszystkich naszych zobowiązań. Na bieżąco wypłacamy świadczenia wynikające z umów i oferujemy ubezpieczenia, które chronią naszych klientów, również w okresie pandemii – dodaje Mirosław Kisyk.

(AM, źródło: MetLife)