MetLife rozpoczął kampanię rekrutacyjną we współpracy z serwisem mamopracuj.pl. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy wśród kobiet i pozyskanie w ten sposób kandydatek do pracy w charakterze doradców ubezpieczeniowych.
– Chcielibyśmy zainteresować naszą ofertą kobiety, przede wszystkim mamy wychowujące dzieci, poszukujące ciekawej i ambitnej pracy, która pomoże im połączyć rolę rodzica z rolą pracownika. Praca doradcy ubezpieczeniowego to idealna propozycja dla osób, którym zależy na elastycznym i nienormowanym czasie pracy i zarobkach zależnych wyłącznie od własnego zaangażowania – wyjaśnia Magdalena Brzozowska-Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego MetLife. – Doradca, agent ubezpieczeniowy to wolny zawód, w którym pracuje się na własny rachunek i samemu decyduje o tym, co się robi danego dnia i ile godzin poświęca na pracę. To także świetny pomysł na dodatkowe zajęcie, bo poświęcając stosunkowo niewiele czasu, można znacząco podnieść swoje comiesięczne zarobki i mieć komfort decydowania o swojej aktywności. Dużym udogodnieniem jest również wsparcie i zaplecze, jakie zapewnia MetLife swoim doradcom, w postaci materiałów i szkoleń oraz możliwości rozwoju – dodaje.
Kampania rekrutacyjna potrwa do 20 kwietnia. Działania wizerunkowe obejmują publikację ogłoszeń rekrutacyjnych, wywiadów z doradcami ubezpieczeniowymi MetLife, mailingów z aktualnymi ofertami pracy oraz szkolenie on-line, a także zaangażowanie w social mediach mamopracuj.pl i MetLife (FB, LinkedIn, Instagram i Twitter).
– Od ponad 8 lat wspieramy kobiety w poszukiwaniu pracy, która pozwala na połączenie dwóch ważnych dla kobiet ról: macierzyństwa i pracy zawodowej. Prezentujemy różne rozwiązania i modele pracy, które dopasowują się do potrzeb kobiet i ich rodzin. Właśnie taką ciekawą opcją jest współpraca z firmą MetLife zapewniająca pełną elastyczność, gdzie mama sama może decydować, ile pracuje i kiedy. Autentyczne historie mam, które cieszą się taką niezależnością, są tego najlepszym przykładem. A w trakcie przygotowywanego webinaru będzie szansa na bliższe poznanie tajników pracy w ubezpieczeniach – mówi Agnieszka Czmyr-Kaczanowska, współzałożycielka Fundacji i portalu mamopracuj.pl, który powstał, aby pomóc kobietom w powrocie do pracy po urodzeniu dziecka.
(AM, źródło: MetLife)